شهرکرد؛

دشمن به دنبال تفرقه بین شیعه و سنی است

امام جمعه موقت تهران و عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آیت الله سید احمد خاتمی در نشست بیست و سومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: هدف دشمنان اسلام، جریان ضد انقلاب و شیعه لندن نشین که از سوی انگلیس طراحی و حمایت می شود، ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی با سرمایه گذاری در حوزه های مختلف و بهره گیری از تمام امکانات است.

وی افزود: هم اکنون دشمنان اسلام با صرف میلیاردها دلار برای راه اندازی و استفاده از شبکه های ماهواره ای، در پی ترویج فرهنگ های غیر اسلامی و ضد اسلامی و محقق کردن اهداف شوم خود هستند.

امام جمعه موقت تهران، ساخت فیلمی به شدت تفرقه انگیزانه درباره تاریخ صدر اسلام را از دیگر برنامه ها و توطئه های دشمنان اسلام برای شکاف بین شیعه و سنی بیان کرد.

خاتمی تصریح کرد: حرکات تند و افراطی شیعه لندن نشین بر خلاف مشی اهل بیت (ع) و با هدف بدنام کردن چهره شیعه در جهان انجام می شود.

وی در ادامه بحث پیرامون جریان شناسی ضد انقلاب گفت: ضد انقلاب، افراد بی تفاوت و انقلابی ها، 3 گروه با مواضع متفاوت نسبت به انقلاب اسلامی هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه ضد انقلاب با اساس دین و اصل حکومت اسلامی مخالف است و می خواهد که اسلام در رأس حکومت نباشد، افزود: استکبار جهانی، آمریکا و همچنین جریان سکولار و لیبرال در این گروه قرار دارند.

خاتمی خاطرنشان کرد: گروه ضد انقلاب به دنبال جلوگیری از تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.

بیست و سومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با موضوع «جوان و سبک زندگی اسلامی» و «اسلام ناب و ضرورت و مفهوم انقلابی ماندن» به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و با حضور 14 نفر از اساتید و اندیشمندان دینی، از 5 مرداد در شهرکرد آغاز و تا فردا اول شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار