اقتدار موشکی ایران موجب هراس دشمن شده است

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران گفت: اقتدار موشکی ایران موجب سربلندی کشور و هراس دشمنان شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه گذشته سه شنبه ۱۹ تیر ۹۷ در آیین یادواره ۱۲ روحانی شهید شهرستان بروجن در چهارمحال و بختیاری، حاکمیت دین اسلام، امنیت، استقلال، اقتدار و خودباوری ملی را از دستاورد‌های خون شهدا و انقلاب اسلامی در کشور برشمرد و تأکید کرد: همه اقشار جامعه، مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستند.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های ارزشمند خون شهدا باید همواره در جامعه بازگو شود، افزود: این دستاورد‌ها برای همیشه ماندگار است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران، با اشاره به وجود بیش از سه هزار و ۵۰۰ روحانی شهید در کشور اضافه کرد: شهدا مایه افتخار دین و مکتب شدند و حاکمیت دین خدا در کشور، ارمغان خون پاک آنان است.

خاتمی ادامه داد: تمام مشکل و حرف دشمن و استکبار جهانی با جمهوری اسلامی نیز همین مسأله دین و حکومت دینی در کشور است و الا آن‌ها می‌دانند که ما نه بمب اتم داریم و نه به دنبال آن هستیم.

وی با اشاره به امنیت امروز ایران اسلامی گفت: ایران در سایه تلاش و جان‎فشانی نیرو‌های امنیتی و نظامی، امن‎ترین کشور منطقه است و دشمن نمی‎تواند این امنیت را خدشه‎دار کند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به مسائل جهانی و منطقه‌ای و برنامه‌ها و اهداف جدید آمریکا و استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: جدا کردن مردم از دین و انقلاب اسلامی با ایجاد فشار‌های اقتصادی از مهم‎ترین این برنامه‎هاست، اما ملت ایران در مقابل این توطئه‌ها می‌ایستد و دشمن را خسته می‌کند.

خاتمی تضعیف جایگاه ولایت فقیه را از دیگر برنامه‎های دشمن بیان کرد و ادامه داد: دشمن همچنین به دنبال القای ناکارآمدی و ناتوانی دین در اداره حکومت و جامعه است، اما در چهل سال عمر با برکت جمهوری اسلامی مشخص شد که با عمل به دین، موفق بوده‎ایم و هر گاه به دین عمل نکرده‌ایم، از آن همان نقطه دچار آسیب شده‎ایم.

وی با اشاره به اقتدار و توان موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی گفت: این قدرت، شعار نیست، بلکه واقعیتی می‌باشد که مایه سربلندی کشور و موجب هراس دشمنان شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به خیز دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی اضافه کرد: آمریکا همواره در ایران به دنبال براندازی است، اما هیچگاه آن را علناً بیان نکرده بود، ولی دولت کنونی آمریکا ابراز و اعلام کرد.

خاتمی خطاب به دشمن تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قابل براندازی نیست.

وی، جلوگیری از دستیابی ایران به فناوری هسته ای و ممانعت از حمایت ایران از حزب الله لبنان و فلسطین را از دیگر اهداف آمریکایی ها بود که در این عرصه ها ناکام ماندند.

خاتمی تأکید کرد: ایران تا آخر از حزب الله و فلسطین حمایت می کند و یک لحظه هم عقب نخواهد ایستاد.

انتهای پیام/ف

همه اقشار جامعه مدیون خون شهدا هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.