مشهد؛

تاکید بر حفظ پیوستگی بین اجزای نظام

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر پیوستگی بین اجزای نظام دچار خدشه شود راه برای طمع دشمنان باز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید جلیلی در نشست مسئولان بسیج دانشجویی کشور در مشهد افزود: امام راحل نظامی را بنا نهادند که بین اجزای آن پیوستگی وجود داشت و تاکیدشان بر جمهوری اسلامی، برای حفظ پیوستگی بین جمهوریت و اسلامیت بود.

عضو شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: کسانی که در مقام تضعیف نظام هستند می خواهند پیوستگیها را از بین ببرند، تاریخ پر است از بزنگاههایی که افرادی با ساده لوحی باعث شدند هزاران نفر کشته شوند.

جلیلی گفت: همه تبلیغات و بوقهای استعماری روی دو موضوع شامل، نشان دادن سراب از یک سو و تهدیدات موهوم از سوی دیگر متمرکز است که این خط را باید سوزاند.

او با اشاره به وظایف دانشجویان در شرایط کنونی افزود: در هر مقطعی دانشجو وظیفه ای دارد و وظیفه امروز درک صحیح از رفتار دشمن و خط دشمن است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در صورت نداشتن شناخت از رفتار دشمنان، فرصتهای بسیاری از دست می رود و برخی تهدیدات نیز متوجه نظام و کشور می شود.

نشست سالانه مسئولان بسیج دانشجویی 150 دانشگاه کشور در قالب همایش ملی خط امام راحل در مرکز همایشها و نمایشگاههای آستان قدس رضوی در مشهد در حال برگزاری است و تا دوم شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.