با افتتاح مرکز بهداشتی درمانی شماره 2 گتوند 13 هزار نفر از ساکنان مناطق شهری و روستایی این شهرستان از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندار گتوند با بیان اینکه زمین این مرکز بهداشتی درمانی از سوی خیرین شهرستان گتوند اهدا شده است بیان داشت: این مرکز در زمینی به مساحت 600 مترمربع و زیربنای 480 مترمربع در 2 طبقه ساخته شده است.

سیدمجید صالحی اعتبار هزینه شده برای ساخت و تجهیز این مرکز را 72 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با افتتاح این مرکز تحول مهمی در حوزه درمان در شهرستان گتوند ایجاد می شود.

صالحی تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت این مرکز در سال 91 شروع شده که با بهره برداری از آن هشت هزار نفر جمعیت شهری و پنجهزار نفر روستایی از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب بهره مند می شوند.

یوسف بهداروندی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند گفت: به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی سطح یک به جمعیت زیر پوشش شهرستان گتوند سه پزشک عمومی ، 2 ماما و یک کاردان همچنین هفت کارشناس بهداشت خانواده و پیشگیری و سایر کارکنان مربوطه در این مرکز مشغول خواهند شد.

وی افزود:این مرکز بهداشتی و درمانی که آماده افتتاح در هفته دولت است خدمات پیشگیری ، درمان، دندانپزشکی، بهداشت محیط ، مشاوره ، بهداشت خانواده و واکسیناسیون به مراجعه کنندگان ارائه می کند.

بیمارستان 32 تختخوابی کارون گتوند بهمن ماه پارسال با حضور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

شهرستان گتوند با74هزار نفرجمعیت درشمال استان خوزستان واقع شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.