تحلیل یک پیشکسوت از عملکرد استقلال/ ضعف‌هایی که باید برطرف شود

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دیدارهای تدارکاتی بهترین فرصت برای برطرف کردن نقاط ضعف تیم است، گفت: شکست در این دیدارها طبیعی است و نباید سرمربی را مورد انتقاد قرار داد.

تحلیل یک پیشکسوت از عملکرد استقلال/ ضعف‌هایی که باید برطرف شود
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید نامجومطلق در گفتگویی با انتقاد از عملکرد خط دفاع استقلال در چهار هفته اول لیگ شانزدهم گفت: متاسفانه خط دفاع آبی‌پوشان در چهار هفته اول لیگ نتوانستند مقابل مهاجمان حریف عملکرد خوبی داشته باشند و دیدیم که در هر دیدار مقابل حریفان گل دریافت کردیم. این نشان می دهد که خط دفاع استقلال هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است.
 
وی افزود: درست است که در استقلال تغییرات زیادی به وجود آمده و نفرات جدیدی به این تیم آمده اند و تا رسیدن به هماهنگی بازیکنان جدید با قدیمی ها نیاز به زمان خواهد داشت، اما بازیکنان باید بدانند که استقلال با خیلی از تیم های دیگر لیگ برتری تفاوت های بسیاری دارد.
 
مربی پیشین استقلال در ادامه تصریح کرد: در استقلال و پرسپولیس جای خطا و اشتباه وجود ندارد و بازیکنان باید بدانند که هواداران از تیم محبوبشان تنها پیروزی می خواهند و آنها نمی توانند بپذیرند که تیمشان نتایج قابل قبولی کسب نکنند.
 
نامجومطلق در خصوص انتقاداتی که از منصوریان به خاطر باخت در دیدارهای تدارکاتی صورت گرفته می شود، گفت: این دیدارها فقط برای این است که مربیان نقاط ضعف تیمشان را برطرف کرده و به هماهنگی کامل برسند و حتما نباید در این بازی های تدارکاتی پیروز شوند.
 
وی تاکید کرد: منصوریان با دیدارهای تدارکاتی که در طول تعطیلی لیگ برگزار خواهد کرد تنها به دنبال این است که بتواند تیمش به هماهنگی لازم رسیده و نقاط ضعفی را که در چهار هفته اول لیگ در تیمش وجود داشت، برطرف کند. پس دلیلی ندارد که عده‌ای از باخت آبی پوشان در دیدارهای تدارکاتی انتقاد کنند و سرمربی را زیر سوال ببرند.
 
مربی پیشین استقلال در خصوص تعطیلی لیگ نیز گفت: این خواسته سرمربی تیم ملی است که از این تعطیلات می تواند نفرات در اختیار خود را به آمادگی کامل رسانده و بستری را فراهم کند تا تیم ملی در دو دیدار پیش روی موفق باشد.
 
نامجومطلق ادامه داد: البته این تعطیلی به نفع تیم های لیگ برتری ای بود که از لحاظ بدنی و تاکتیکی شرایط خوبی نداشتند و ۲۱ روز می تواند برای این تیم ها مفید باشد.
 
وی در خصوص عملکرد تیم ها در چهار هفته اول لیگ گفت: خیلی زود است که بخواهیم عملکرد تیم ها را با چهار بازی ارزیابی کنیم و بگوییم کدام تیم بهتر بوده یا نه، ولی امیدوارم در ادامه لیگ شاهد بازی های پرگل و جذابی از تیم ها باشیم تا مردم به وجد آمده و برای دیدن بازی ها در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
 
مربی پیشین استقلال در پایان با تشکر از حمایت هواداران از تیمشان اظهار کرد: با اینکه تیم نتیجه قابل قبولی در ابتدای لیگ نگرفته، اما هواداران حتی بعد از باخت نیز تیمشان را مورد تشویق قرار دادند و نشان دادند که به منصوریان و بازیکنان اعتماد دارند و می خواهند با حمایت از تیمشان باعث آرامش آنها و موفقیت های آینده تیمشان باشند.
 
منبع: مهر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار