مشهد؛

بهره برداری از 13 طرح عمرانی در شهرهای خراسان رضوی

همزمان با هفته دولت از13طرح عمرانی با بیش از 48 میلیارد ریال در شهرهای خراسان رضوی بهره برداری شد.

بهره برداری از 13 طرح عمرانی در شهرهای خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این طرحها شامل سه طرح در تایباد، دو طرح در تربت حیدریه ، پنج طرح در جوین وسه طرح در خلیل آباد است .

آسفالت و تعریض میدان امام علی(ع)به سمت جاده باخرز ، بهسازی گلزار شهدای شهر تایباد وبهسازی وتجهیزسینمای شهر تایباد با 200 صندلی پس از ده سال تعطیلی، طرحهایی است که با هشت میلیارد و 600میلیون ریال هزینه در این شهرستان مرزی با حضور فرماندار ، مسئولان ادارات و نهادها ، روحانیت و ائمه جمعه و جماعات تشیع و تسنن ، اعضای شورای اسلامی شهر ، معتمدان و خانواده معظم شهداء و ایثارگران به بهره برداری رسید.

همچنین دراین ایام 63طرح با بیش از 208 میلیارد ریال هزینه درشهرهای تایباد ، مشهدریزه وکاریزو دو بخش مرکزی و میان ولایت شهرستان تایباد به بهره برداری خواهد رسید .

با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان تربت حیدریه نیزبهره برداری از دو طرح عمرانی در این شهرستان آغاز شد.

ایستگاه پمپاژ بوستان ثامن و سالن همایش های معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش از طرحهای بهره برداری شده با 26 میلیارد و 800 میلیون ریال است.

همچنین در آیینی اجرای طرح اصلاح شبکه آبرسانی تربت حیدریه و نیز خط انتقال فاضلاب این شهر آغاز شد .

پنج طرح عمرانی و خدماتی نیز با شش میلیارد و 200میلیون ریال هزینه در مراسمی در شهرستان جوین به بهره برداری رسید.

این طرحها شامل آسفالت خیابانهای شهر نقاب، توسعه و بازسازی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کارگاه تولید پوشاک با ظرفیت اشتغال چهار نفر، کارگاه تولیدی روغن کنجد با ظرفیت اشتغال سه نفر و افتتاح خانه مددجویی است.

به همین مناسبت در خلیل آبادهم از سه طرح شامل سامانه آنلاین الکترونیک سلامت با هدف حذف کاغذ از سیستم بهداشتی و درمانی روستای ابراهیم‌آباد ، کافوی نوری و توسعه فیبر نوری BTS اداره مخابرات در روستای دهنو و آسفالت و جدول‌کشی این روستا در مجموع با بیش از هفت میلیارد و هفتاد میلیون ریال هزینه رونمایی شد.

به گفته علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی همزمان با هفته ی دولت از هزار و 157 طرح در خراسان رضوی با بیش از هزار و 185میلیارد تومان بهره برداری می شود.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.