شیراز؛

اجرای طرح پایلوت در فارس

10 روستای استان فارس پایلوت طرح بیمه عمر روستاییان کشور می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمد عباس ‌زادگان گفت: دسترسی مردم به خدمات بیمه‌ ای در شهرها آسان است اما متاسفانه روستاییان دسترسی به خدمات بیمه‌ ای ندارند و برای انجام امور بیمه ‌ای باید به شعبه بیمه مستقر در شهرها مراجعه کنند.
وی با اشاره به وجود شعب پست بانک در بیشتر روستا های کشور افزود: بیمه تجارت نو در نظر دارد از طریق شعب پست بانک به روستاییان خدمات بیمه عمر ارائه دهد و تا چند روز آینده این طرح به صورت پایلوت در 10 روستای استان فارس آغاز می‌شود و در صورت موفقیت به دیگر روستا های این استان و سپس به کل کشور تعمیم داده می‌شود.
عباس ‌زادگان با بیان اینکه یکی از اهداف ما از اجرای این طرح تعریف یک مدل بازنشستگی برای روستاییان کشور و فرهنگ ‌سازی بیمه ‌ای در روستا هاست خاطرنشان کرد: این بیمه‌ نامه عمر، حوادث و بیمار های سخت را پوشش می‌دهد.
وی با بیان اینکه سهم بیمه عمر در کشور قابل اتکا نیست و سهم آن در بازار کشور حدود 5 درصد است افزود: با ایجاد شبکه فروش توانمند و طراحی بیمه ‌نامه عمر که خدمات بهتری ارائه می‌دهد ضریب نفوذ بیمه عمر را در سبد خانوار کشور بالا ببریم.
مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو از امضای تفاهم ‌نامه با شرکت ‌های بیمه خارجی خبر داد و گفت: قصد داریم از طریق همکاری با بیمه‌ های خارجی بخشی از بازار و ریسک‌ های داخلی را به بازارهای بیمه خارجی منتقل کنیم.
وی با بیان اینکه ارتقا ایمنی، سلامت و ریسک واحد های صنعتی از اهداف مهم این شرکت است خاطرنشان کرد: در راستای تحقق این هدف برای واحدهای تولیدی کشور دوره‌های مدیریت ریسک برگزار می‌شود و به زودی در استان فارس این دوره‌ ها برگزار می شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.