شیراز؛

امروز شاهد افزایش واحد های تعطیل و نیمه تعطیل هستیم

بانک‌ ها با انحصار اعتبارات و سپرده‌های مردم، صنعت فارس را به‌ روز سیاه نشاندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت ‌الاسلام ‌و المسلمین سید محی‌الدین طاهری دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز گفت: روحانیت قشر مورد اعتماد مردم است و بسیاری از مشکلات و مسائل جامعه را بی ‌واسطه رصد می‌کند و از سویی ظرفیت منابر و جماعات در مساجد می ‌تواند در حوزه ‌های بسیاری پیش‌برنده و افزایش‌ دهنده مشارکت مردم باشد.
وی افزود: بنابر ظرفیت ‌های بسیار جامعه روحانیت و لزوم اطلاع دستگاه اجرایی از مسائل مرتبط با امور تبلیغ و ترویج دین و معنویت لازم است که استاندار فارس از مشاوری روحانی در این راستا استفاده کند.
طاهری ادامه داد: بانک‌ ها با انحصار اعتبارات و سپرده ‌های مردم در امور تجاری و ساخت ‌و ساز، صنعت فارس را به‌ روز سیاه نشاندند و امروز شاهد افزایش واحد های تعطیل و نیمه تعطیل هستیم.
وی بیان کرد: سودهای بالای تسهیلات بانکی باعث شده که نقدینگی به‌جای تولید به سمت امور تجاری و بخش ‌های سوداگری و امور غیر مولد برود.
حجت‌الاسلام طاهری خاطر نشان کرد: وضعیت صنعت فارس مناسب نیست و باوجود اشاره مرتب به اثرات برجام مشکلات در این بخش کاهش نیافته است.
دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه موضوع اتصال فارس به دریا یک مصوبه قانونی است که باید اجرایی شود تصریح کرد: درصد بالای بیکاری در این استان بسیاری آسیب‌ های اجتماعی را رقم‌ زده و باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار