کشته شدن معاون وزیر کشور بولیوی به دست معدنچیان خشمگین

رودولفو ایلانز به دست معدنچیان معترض بولیوی کشته شد.

کشته شدن معاون وزیر کشور بولیوی به دست معدنچیان خشمگینبه گزارش گروه بین المللی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، رودولفو ایلانز -- معاون وزیر کشور بولیوی -- به دست معدنچیان معترض این کشور کشته شد.

بر این اساس، معاون وزیر کشور بولیوی به دست معدنچیان ربوده شد و براثر ضرب و جرح جان باخت. رئیس یک ایستگاه رادیویی این خبر را اعلام کرد و گفت جسد ایلانز را دیده است.

با این وجود، مرگ معاون وزیر کشور رسما اعلام نشده است. رامیرو گئورو، دادستان بولیوی در این زمینه گفت: ما هنوز نمی توانیم این مطلب را تایید کنیم و بگوییم که ایلانز زنده یا مرده است.

دولت بولیوی پیشتر گفته بود ایلانز 56 ساله ربوده شده است و در خطر شکنجه قرار دارد. معاون وزیر کشور برای گفتگو با معدنچیان تظاهرات کننده به پاندورو در صد و شصت کیلومتری لاپاز، پایتخت این کشور رفته بود که ربوده شد.

مویسه فلورز، رئیس ایستگاه رادیویی معدن به رادیو محلی گفت: ما دیدیم که ایلانز کشته شده است. همکاران به ما گفتند که وی براثر ضرب و جرح کشته شد.

معدنچیان بولیوی خواستار اصلاح قوانین مربوط به معدن شدند و از این هفته دست به خشونت زدند. روز چهارشنبه دو نفر از کارگران به ضرب گلوله پلیس کشته شدند. در این درگیری ها، هفده نیروی پلیس نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار