کرمان؛

آب آشامیدنی ازسایر مصارف بهداشتی جداشود

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به حرکت های داخل و خارج برای آبرو دادن به منافقان گفت:این مسئله حتی به این قیمت که چهره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را خراب کنند،ادامه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه های نمازجمعه کرمان در مصلی امام علی (ع) به دیدار رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بعد از اینکه هیات دولت گزارش هایی را به رهبری دادند معظم له فرمودند این گزارشات بسیار خوب بود و باید به اطلاع مردم رسانده شوند زیرا سرمایه اصلی، مردم و اعتماد و امید آنان است.

وی با یادآوری ناامنی های موجود در منطقه و دنیا افزود: ایران از امنیت خوبی برخوردار است و جا دارد از همه دست اندرکاران این حوزه و دولت تشکر شود.

امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به کاهش شتاب رشد علمی کشور اشاره کردند، گفت: سرعت پیشرفت های علمی امروز در دنیا بسیار زیاد است و علم در دنیا حرف اول را می زند.

حجت الاسلام صباحی گفت: بر سر پیمان بودن وقتی درست است که عهد و عقد درست باشد و رهبری با کنایه و صراحت مکرر این جمله را فرمودند.
وی اضافه کرد: رهبری همچنین بر اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و ما در زمینه اقتصاد کوتاهی های زیادی داشته ایم.

وی با بیان اینکه کوتاهی در اقتصاد مقاومتی جبران شده و اقتصاد کشور باید به اقتصادی مقاوم تبدیل شود،اظهار کرد: زحمات زیادی در اجرای اقتصاد مقاومتی کشیده شده است اما کار باید بیش از این انجام شود.

حجت الاسلام صباحی افزود: جمهوری اسلامی ایران افراد زیادی را از اقشار مختلف توسط اقدامات خرابکارانه منافقان از دست داده است.

وی به نامگذاری هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور اشاره و تصریح کرد: هفته دولت برای این به این نام نامگذاری شده که از شهیدان رجایی و باهنر الگوگیری کنیم.

وی گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی اخلاص، بردباری و مردمی بودن هستند و این انتخابی به جاست.

امام جمعه موقت کرمان اضافه کرد: رسالت اصلی حکومت و دولت ها حفظ امنیت است و سایر وظایف کم کم به دولت ها اضافه شده است.

وی همچنین از استاندار کرمان تقدیر کرد و افزود: مدیریت استان بدون بودجه پروژه هایی را آغاز کرده است که امیدواریم به سرانجام برسد.

وی به اجرای طرح انتقال آب به کرمان اشاره کرد و گفت: کمبود آب در استان کرمان مشکل نیست بلکه بحران است.

حجت الاسلام صباحی بر صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد و گفت: باید آب آشامیدنی از سایر مصارف جدا شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز 23 ذی القعده روز زیارت مخصوص امام رضا (ع) و به نقلی روز شهادت این امام همام است.

وی به نقل از پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) افزود: پاره ای از تن من در خراسان دفن می شود هر کس این قبر را زیارت کند خدا غمش را از بین می برد و هر گناهکاری آن را زیارت کند خداوند گناهانش را از بین می برد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار