کرمان؛

مستند زندگی شهیدباهنر ساخته می شود

مدیرکل صدا وسیمای مرکز کرمان گفت: مستند زندگی شهید باهنر به زودی در مرکز کرمان ساخته وپخش می شود.

مستند زندگی شهیدباهنر ساخته می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمد علیرمضانی در مراسم اختتامیه مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف گفت: این مسابقه که با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه با موضوع سوره حضرت یوسف (علیه السلام) برگزار شد برندگانی از سرتاسر کشور داشت.



وی استقبال از مسابقه قرآنی مشکات را بسیاربالا دانست و از دریافت روزانه ۳۵۰۰ پیامک بصورت میانگین برای این مسابقه خبر داد و افزود:گاهی تعداد پیامک های دریافتی این مسابقه به ۵ هزار هم می رسید.


مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان با اشاره به برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ماه رمضان ؛ تصریح کرد: برگزاری این مراسم ظرفیت های نهفته استان را نمایان و قابلیت های قاریان این استان را شکوفا کرد.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای استان کرمان تمام توان خود را در جهت شناساندن قابلیت های استان بکار گرفته و لذا راه سختی در پیش داریم و در این مسیر دست مدد خود را بسوی همه دراز می کنیم.

علی رمضانی گفت: همچنین به دنبال ساخت چندین مستند در این زمینه هستیم و علاوه بر این، مستند زندگی شهید باهنر در کرمان نیز ساخته می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار