برای نخستین بار از سوی رادیو قرآن انجام شد؛

معرفی همه جلسات فعال آموزش قرآن در سراسر كشور + جدول

فهرست معرفی جلسات قرآنی در استان‌های سراسر كشور به همراه نشانی، موضوع و زمان برگزاری جلسه منتشر شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، مدتی است جمع كثیری از مخاطبان رادیو قرآن در تماس های خود از نبود بانك مشخصی برای اعلام زمان و محل برگزاری جلسات قرآنی در استانهای مختلف كشور اطلاع می دادند و به همین نسبت درخواست های فراوانی برای اعلام فهرستی از این جلسات در اقصی نقاط كشور مطرح شده بود.

شبكه رادیویی قرآن پیشتر و در ماه مبارك رمضان، بنابر همین درخواست های فراوان مردمی و اعلام نیاز وارد شده برای معرفی جلسات قرآنی كه با حضور استادان قرآن كریم تشكیل می شوند، فهرست اولیه این جلسات در سراسر كشور را منتشر كرده بود.

در ادامه این روند و شكل گیری یك بانك اولیه از اطلاعات جلسات قرآنی، رادیو قرآن در اقدام دوم ضمن تماس با جمعی از اساتید قرآن كریم در استان های كشور، نسبت به تشكیل جلسه قرآن آنان در شهرهای مختلف كسب اطلاع كرده و مجموعه این اطلاعات را به همراه بیان نام استاد، محل برگزاری، ساعت و روز تشكیل و موضوع جلسه در قالب یك فهرست (فایل اكسل پیوست) به تفكیك استان تهیه و تنظیم كرده است.

از اینرو فهرست حاضر برای بهره برداری عموم مردم به ویژه خانواده ها، از سوی رادیو قرآن جهت حضور و بهره مندی از فضای جلسات آموزش قرآن به مردم قرآن دوست سراسر كشور هدیه می شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار