گلایه های ورمزیار از فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت تهران؛

ورمزیار: باید به صورت جدی به فوتبال پایه توجه شود

مدیر آکادمی فوتبال باشگاه استقلال با حضور در هیئت فوتبال استان تهران از وضعیت نابهنجار این رشته در رده سنی پایه انتقاد کرد.

ورمزیار: باید به صورت جدی به فوتبال پایه توجه شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز صادق ورمزیار با حضور در هیئت فوتبال استان تهران با رئیس این هیئت حبیب الله شیرازی دیدار و گفتگو کرد.

ورمزیار در ابتدا با گلایه از کم توجهی مسئولان به فوتبال پایه و خطاب به شیرازی اظهار کرد:  من از شما گله دارم،چرا در تهران به مسئله مهم کشف استعداد از سنین پایین آن طور که باید توجه نمی شود؟ ما باید به شکل جدی و اصولی برای آینده فوتبال مملکت برنامه ریزی و تلاش کنیم و من از شما و مجموعه تان انتظار بیشتری دارم.


وی ادامه داد: البته معضل سهل انگاری و کوچک شمردن فوتبال پایه فقط محدود به استان تهران نمی شود و در سایر نقاط کشور نیز همین وضعیت به چشم می خورد.
در دوره ای که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال بود، وعده هایی مبنی بر حمایت از رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان فوتبالیست داده شد اما متاسفانه هیچکدام به شکل ایده آل محقق نشد، امیدوارم با آمدن مهدی تاج در راس فدراسیون شرایط بهتری در فوتبال پایه کشورمان ایجاد شود.


مدیر آکادمی فوتبال استقلال در پایان گفت: ما در آکادمی استقلال از هیچکس پول اضافی دریافت نمی کنیم و فقط قصدمان کشف و معرفی استعدادهای جوان به فوتبال ملی ایران است، اما در این راه به حمایت های فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال نیز نیاز داریم.


پس از اتمام گلایه های صادق ورمزیار، حبیب الله شیرازی به وی اطمینان داد،در فصل جاری با برنامه ها و اقدامات هیئت فوتبال استان تهران قطعا فوتبال پایه به وضعیت ایده آل خود نزدیک تر خواهد شد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار