تاج:با رمز ((یا جواد الائمه)) قطر را بردیم/داوری بازی دیشب خسته کننده بود

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: داور بازی با قطر منجر به خستگی بازیکنان ایران شد.  

تاج: با رمز ((یا جواد الائمه)) قطر را بردیم/ داوری بازی دیشب خسته کننده بودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران،مهدی تاج درباره جلسه امروز با کارلوس کی روش گفت: امروز به اردوی تیم ملی رفتم و جلسه خوبی با کی روش و بازیکنان تیم ملی داشتم. از تمام افرادی که به ما در برگزاری مسابقه با قطر کمک کردند نیز تشکر کردیم حسین هدایتی هم زحمت کشید و تا عرق بازیکنان خشک نشده، به ملی پوشان پاداش داد.

وی در مورد سفر تیم ملی به چین گفت: سفر تیم ملی با هواپیمایی به چین سفر می کند که 36 فرست کلاس و 36 بیزینس کلاس دارد. 100 مسافر هم می‌تواند با این هواپیما سفر کنند.اما هواپیمای تیم ملی بدون مسافر به چین سفر می‌کند و فقط ملی پوشان در آن حضور دارند. تیم ملی با همین هواپیما برمی‌گردد.

تاج در مورد اتفاقات پایان بازی ایران و قطر، بیان کرد: داوری خسته‌کننده بود و روند بازی را کند کرده بود. در مورد ابراز احساسات نکونام، کی روش به ما گفت که نکونام با 2 دست خوشحالی کرد و قطری ها از این حرکت، تلقی بدی داشتند اما کی روش بعد از بازی‌ به سرمربی قطر گفته بود که مسایل چگونه بوده است. گلی که دقیقه 94 زده می شود هم برای زننده گل خوشایند است و هم برای تیمی که گل می خورد ناراحت کننده است. شاید اگر ما هم در این دقیقه گل می‌خوردیم چنین واکنشی داشتیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد تعداد زیاد هوادارانی که پشت درهای بسته ماندند، بیان کرد:  نیروی انتظامی به من گفت هزاران هوادار بیرون از ورزشگاه بودند و حلقه‌ای تشکیل شد تا دیگر مردم به ورزشگاه نیایند. بیش از 30 هزار تماشاگر در بیرون ورزشگاه بودند و حتی اگر ورزشگاه آزادی 150 هزار نفر گنجایش داشت، پر می‌شد.

وی ادامه داد: به عنوان رئیس فدارسیون فقط می‌توانم از مردم تشکر کنم. از کانون هواداران 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس تشکر می‌کنم.  آن ها پرچم بزرگ کشورمان را با هزینه خودشان دوختند و  نشان دادند غیرت ایرانی همین است و ضرورت را می‌فهمند.

تاج در مورد برطرف شدن اولویت‌های تیم ملی پس از ریاست وی در فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: تیم ملی اولویت‌هایی داشت که سعی کردم آنها را برطرف کنم. مشکل لباس تیم ملی برطرف شد، جوانگرایی در تیم ملی و پاداش و پرواز چارتر حل شد.  پاداش‌ها برد ملی پوشان پس از بازی با گوام تا برد دیشب مقابل قطر را پرداخت کردیم. برای فوتسال هم این کار را می‌کنیم و سعی می‌کنیم همه پاداش‌های معوقه را یکجا پرداخت کنیم. 

وی افزود: مسئولان باید از فوتسال هم حمایت کنند. از جهانگیری معاون رئیس جمهور، مسئولان وزارت ورزش و رسانه‌ها به دلیل حمایت از تیم ملی تشکر می کنم. البته از رسانه خواهش می‌کنم حاشیه‌پردازی نکنند. تیتر و فروش و زود منتشر کردن خبر خوب است اما به تیم ملی کمک کنید تا فضای آرامی در تیم ملی داشته باشیم و بدانید که فقط یک تیم ملی نداریم بلکه فوتسال هم داریم. تیم فوتسال ایران در رده ششم جهان است. 
دوشنبه هم جشن بدرقه برای فوتسال می‌گیریم و همه تشریف بیاورید.

تاج در مورد زمان بازی ایران و کره در شب تاسوعا گفت: با کنفدراسیون فوتبال آسیا و اینفانتینو  صحبت کرده‌ایم. آن ها گفتند پیشنهاد خودتان را ارائه دهید اما تاکید کرده اند نباید از فیفا دی دور شویم. آخرین مهلت هم آخرین روز فیفا دی است و بعد از آن کره‌ای ها زیر بار نمی‌روند. از طرفی ما و کره نمی توانیم بدون ملی پوشان لژیونر بازی ‌کنیم.  جلوتر هم نمی‌توانیم بازی را برگزار کنیم چرا که پنجشنبه و سه‌شنبه بازی داریم. به هر حال باید با شورای تامین و شورای امنیت کشور همفکری کنیم. اگر مجبور به انجام بازی باشیم عزاداری‌ها را طبق روال گذشته برگزار می‌کنیم و هیات عزاداری 100 هزار نفری برگزار می کنیم یکبار در زمان بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا  و یکبار هم در دربی این اتفاق افتاد که ما مجید بنی‌فاطمه را برای مداحی آوردیم. دیشب هم با رمز یا جواد الائمه بازی را بردیم.

تاج در مورد رایگان شدن بازی‌های تیم ملی گفت: باید ببینیم که چه اتفاقی درباره حامی مالی می افتد. تا زمانی که حسین هدایتی را داریم هم پاداش‌ها را پرداخت می‌کنیم و هم بازی‌ها رایگان می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار