تاج پيگير مشكلات ملى پوشان تيم ملى شد

رئيس فدراسيون فوتبال به همراه محمد رضا ساكت و حسين هدايتى با حضور در تمرين تيم ملى پيگير مسائل و مشكلات ملى پوشان قبل از سفر به چين شدند.

تاج پيگير مشكلات ملى پوشان تيم ملى شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران، مهدى تاج به همراه مدير تيم هاى ملى و مالك استيل آذين در آخرين تمرين تيم ملى قبل از سفر به چين در پژوهشگاه نفت حضور يافتند و در كنار افشين پيروانى نظارگر تمرين ملى پوشان بودند. 

با توجه به اينكه بازيكنان اصلى تيم ملى در بازى ديشب با قطر براى ريكاورى به استخر پژوهشگاه نفت رفته بودند. براين اساس تاج رئيس فدراسيون فوتبال ، ساكت و هدايتى به منظور ديدار با ملى پوشان و بازديد از امكانات مجموعه ورزشى پژوهشگاه نفت عازم استخر اين مجموعه شدند تا در جريان مشكلات ملى پوشان قبل از سفر به چين قرار بگيرند و در جهت رفع آن اقدام كنند. 

گفتنى است سعيد آقايى و محمد انصارى دو بازيكن خط خورده از ليست ١٨ نفره بازى با قطر امروز همراه تيم ملى عازم چين مى شوند تا در دومين بازى تيم ملى حضور داشته باشند. 

تيم ملى فوتبال كشورمان امشب با پرواز چارتر عازم چين مى شود تا در دومين بازى خود در رقابتهاى مقدماتى جام جهانى ٢٠١٨ روسيه برابر تيم ملى چين صف آرايى كند. 

انتهاى پيام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار