گودرزی:فوتبال قابل قياس با رشته هاى ورزشى ديگر نيست/ قصد ندارم فضا فوتبال را حاد كنم

وزير ورزش و جوانان گفت: فوتبال با رشته هاى ديگر ورزشى قابل مقايسه نيست چرا كه وزنه سنگينى دارد و توجه بيشترى به فوتبال مى شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،محمود گودرزى در بازديد از تمرين تيم ملى اظهار كرد: در ابتدا آرزوى توفيق و موفقيت براى همه اعضا و كادرفنى تيم ملى فوتبال دارم . موفقيت تيم ملى باعث خشنودى مردم مى شود . فوتبال با همه رشته هاى ورزشى متفاوت است و توجه بيشترى بر روى فوتبال وجود دارد. زمانى كه تيم ملى برنده مى شود همه ملت خوشحال مى شوند و با شكست تيم ملى همه مردم ناراحت مى شوند. 

وى در ادامه عنوان كرد: چشم اميد همه مردم به تيم ملى فوتبال است. اميدوارم در مسير جام جهانى به موفقيت برسيد.تيم ملى با هدايت كى روش مى تواند به جام جهانى صعود كند. 


گودرزى بيان كرد: بازى اول با قطر بسيار مهم است اما قصد ندارم فضا را براى تيم ملى  فوتبال حاد و سخت كنم. خوشبختانه اين بازى در كشورمان برگزار مى شود و به نظر مى آيد كه تيم ملى توانايى شكست دادن قطر را دارد و اميدوارم گام اول را محكم بر دارد. به هر حال براى تيم ملى فوتبال آرزوى موفقيت و سربلندى مى كنم. 

انتهاى پيام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار