آباد:

از منتشر کنندگان لیست املاک نجومی شهرداری شکایت می کنم

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در خصوص لیست املاک نجومی از منتشر کنندگان این خبر در مراجع قضایی شکایت خواهم کرد، به این منظور که به عنوان نماینده مردم جدا از شخصیت و هویت حقیقی باید این موضوع را حل کنم.

از منتشر کنندگان لیست املاک نجومی شهرداری شکایت می کنم
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه آباد رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر با تاکید بر اینکه هفته گذشته، هفته‌ای سخت و دشوار بود، اظهار داشت: هفته گذشته اخباری بدون روشنگری در رسانه‌ها منتشر شد که باعث شد مردم به موجب شنیدن این اخبار بسیار دردمند شوند.

وی با بیان اینکه در خصوص این اخبار نامه‌ای به قالیباف شهردار تهران نوشته‌ام، افزود:‌ در این نامه خطاب به شهردار تهران گفتم که آقای قالیباف این هفته شهر در التهاب خبری بوده که به حوزه مدیریت شهری مربوط می‌ شود و شهروندان در خصوص  این اخبار بسیار متحیر و ناراحت هستند، چرا که احساس می‌کنم، اعتمادشان خدشه‌دار شده است.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: پس از انتشار خبر فیش‌های نجومی، خبر املاک نجومی به چشم می‌خورد که باعث شده کام شهروندان شهرمان تلخ شود و عده‌ای که از پس اجاره‌ ماهیانه خانه‌ خود هم برنمی‌آیند، متعجب شوند.

آباد با تاکید بر اینکه از بد حادثه اسامی 5تن از اعضای شورای شهر در این لیست منتشر شده است، گفت:‌ بنده در خصوص این لیست از منتشر کنندگان این خبر در مراجع قضایی شکایت خواهم کرد، به این منظور که به عنوان نماینده مردم جدا از شخصیت و هویت حقیقی باید این موضوع را حل کنم.

وی ادامه داد: در حال حاضر مسکن بزرگترین دغدغه معیشتی عده‌ای از مردم شهر است، به همین دلیل جهت روشن شدن این موضوع در افکار عمومی درخواست دارم که اقدامات اساسی صورت گیرد.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در سخنرانی 6/6/95 شهردار تهران در سالن همایش‌های برج میلاد در راستای اخبار منتشر شده اعلام کرد که همه اقدامات صورت گرفته برابر قانون بوده است، تصریح کرد: بنده به عنوان یکی از اعضای شورای شهر شاهد تلاش‌های تأثیرگذار شما در بهبود توسعه شهری و رفع مشکلات شهر و شهروندان تهرانی بوده‌ام، به همین منظور از شما درخواست دارم تا در مقام پاسخگویی سریع در درجه اول از اذهان عمومی و بعد به اعضای شورای شهر موضوع را به صورت موردی توضیح داده و آن را در اختیار رسانه‌ها قرار دهید.

آباد با تاکید بر اینکه درخواست دارم در خصوص شفاف سازی این موضوعات از بنده شروع کنید، گفت: بدون تردید این اقدام می‌تواند گامی مؤثر در جهت روشنگری افکار عمومی و همچنین بیان حقیقت برای مردم شهر تهران باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه همیشه شایعات در فضای خلاء اطلاعات شکل می‌گیرد، یادآور شد: با یک اقدام مؤثر بسیاری از ابهامات برای مردم که به دنبال بازی‌های سیاسی نیستند روشن می‌شود، به این منظور که مردم ذی‌حسابان اصلی هستند و باید به آن‌ها توضیح داده شود.

وی تاکید کرد: امیدوارم دغدغه حفظ نظام و ارزش‌های آن برای  تک تک مسئولان کشور بالاتر از دغدغه‌های شخصی خود باشند تا اگر کسی در مظان اتهام قرار می‌گیرد، بتواند در خصوص موضوع یک پاسخ شفاف بدهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۵
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
بالاخره نگفتن املاک رو دریافت کردن یا خیر!!!!! اگر اتفاقی نیفتاده پس چرا تحقیق و تفحص را امضا نکردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
اگر اعضاي شوراي شهر همانند آقاي چمران و خانم آباد به تضييع حقوق شوراي شهر و شهرداري اعتقاد دارند همين حالا به اتفاق ديگر دوستان طرح تحقيق و تفحص از اين موضوع را امضاء نمايند تا تعداد اعضاي متقاضي در حد همين 16 نفر باقي نماند و گرنه با هيايو و نامه نويسي مشكلي از مردم و كشور حل نخواهد شد ؟
آخرین اخبار