رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

سازمان بازرسی گزارشی درباره لیست املاک ارائه نکرده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: لیستی که درباره املاک واگذاری شده منتشر شده است گزارش سازمان بازرسی نبوده است که بشود به آن اتکا کرد.

سازمان بازرسی گزارشی درباره لیست املاک ارائه نکرده استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران درباره لیستی منتشر شده و اسامی که املاکی که در اختیار اعضای شورای شهر و مدیران شهری قرار گرفته است،‌ اظهار داشت: روز گذشته نامه‌ای خطاب به سازمان بازرسی نوشته‌ام که لیستی که منتشر شده است را برای بنده ارسال کنید که عنوان کردند ما این لیست را به هیچکس نداده‌ایم و گزارش نبوده است، بلکه به افراد ارسال کرده‌ایم که این موضوع را تأیید و یا توضیحات لازم را ارائه دهند.

چمران گفت: این موضوع گزارش سازمان بازرسی نبوده است که بشود به آن اتکا کرد و 50 درصد از گزارش‌هایی که می‌آید نیز پس از ارائه توضیحات پس گرفته می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه اسامی اعضای شورای شهر در این لیست بود، بنده پیگیر شدم و در خصوص مدیران شهرداری نیز باید دستگاه قضایی ورود پیدا کند و اگر موضوع خلاف قانونی صورت گرفته برخوردهای لازم صورت گیرد و ما نیز از این موضوع استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس بیک وردی
۱۶:۳۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
من که هم بازنشسته هستم وهم جانباز چرا هیچ اطلاع رسانی نکردید درخصوص ثبت نام در پروژه ها ی تعاونی مسکن شما می توانستید همانطور که زنگ می زنید وبسته های پروتیینی ارسال می کنید زنگ می زدید اطلاع رسانی می کردید شاید شخصی موبایل یا وسایل دیگر ارتباطی ندارد
آخرین اخبار