سرخو در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر:

واگذاری 5 هزار متر زمین به تعاونی مسکن سازمان بازنشستگی با 50 درصد تخفیف!

رئیس کمیته حمل‌ و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: زمینی به مساحت 5هزار و 3متر مربع واقع در خیابان ازگل منطقه یک تهران در اختیار تعاونی مسکن سازمان بازنشستگی شهرداری تهران قرار گرفت.

واگذاری 5 هزار متر زمین به تعاونی مسکن سازمان بازنشستگی با 50 درصد تخفیف!
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن سرخو رئیس کمیته حمل‌ و نقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر با بیان اینکه درسال پایانی دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران قرار داریم اظهار داشت: امیدوارم در این سال پایانی با همت هئیت رئیسه و کمیسیون‌ها بتوانیم یک گزارش عملکرد منسجم در شورا و شهرداری تهیه و تدوین کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تذکر خود به قالیباف شهردار تهران، افزود: در سال 92 کمیسیون تهاتر، فروش، اجاره و اداره املاک ومستقلات شهرداری تهران به تصویب رسید ودر 29/4/92 تعاونی مسکن کارکنان شهرداری تهران در ستاد ساماندهی مورد تأیید قرار گرفت.

رئیس کمیته حمل‌ و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در ازگل منطقه یک تهران زمینی به مساحت 5هزار و 3متر مربع در اختیار تعاونی مسکن سازمان بازنشستگی شهرداری تهران قرار گرفت، گفت:‌ در سال 92 ارزش این زمین 300میلیارد ریال برآورد شده، اما با تصویب ارائه تخفیف ارزش این ملک به 150میلیارد ریال رسید و این واگذاری با این قیمت صورت گرفت.

سرخو در پایان از چمران رئیس شورای شهر درخواست کرد تا شرایط تعاونی‌ها و اوضاع 150نفر پرسنل شهرداری عضو این تعاونی مسکن مشخص شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس بیک وردی
۲۱:۵۷ ۳۱ تير ۱۳۹۷
من یکی از بانشستگان واز جانبازان هستم لطفااسم مراهم جز اعاعضای تعاونی مسکن قراردهید
Iran (Islamic Republic of)
کبری صراطی مقدم
۱۵:۵۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام وادب حضور دست اندر کاران شهرداری جناب مسئول محترم من وهمسرم وارد میانسالی شدیم هنوز مستاجر میباشیم با دو فرزند که هریک در شرف سامندهی ازدواج هستند لطفا ما را از شرمندگی فرزندانمان در آورید.قابل توجه اینکه دو فرزند بنده لیسانسه بیکارند یکی ژنتیک خونده ودیگری مدیریت بحران لطفا به وضعیت ما عنایتی بفرمایید به خدا قسم همسرم جز نان حلال برایمان نیاورده وصداقت او کاملا مشخص میباشد .
Iran (Islamic Republic of)
حسین نصیری
۲۲:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
باسلام ،بازنشسته همسر من حسین نصیری میتواند از تعاونی مسکن شهرداری صاحب مسکن شود چون ما مستاجر هستیم از این زمینی که خریداری کردید مارو تو این سن صاحب مسکن کنید ..ـ.متشکر از زحمات آقای قالیباف در تمام موارد
آخرین اخبار