شیراز؛

واگذاری 630 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد فارس

630 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر و مسکن شهری و روستایی به مددجویان کمیته استان فارس واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: در هفته دولت 315 واحد نیمه تمام مسکن مهر با حمایت ‌های کمیته امداد تکمیل شد و در اختیار مددجویان قرار گرفت.
وی ادامه داد: 318 واحد مسکونی شهری و روستایی با کمک خیران و با استفاده از منابع کمیته امداد آماده و به مددجویان متقاضی واگذار شد.
بذرافشان افزود: در حوزه مسکن، کمیته امداد استان فارس نیازمند احداث 10 هزار واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش است که از این تعداد پنج هزار واحد در شیراز و پنج هزار واحد در سایر شهرستان‌ های استان باید ساخته شود.
او با بیان اینکه امسال 5 هزار فعالیت ساختمانی برای نیازمندان در دستور کار قرار دارد خاطر نشان کرد: این اقدامات شامل خرید، احداث، تعمیر و تکمیل هدف گذاری شده است.
بذرافشان بیان کرد: استان فارس تاکنون بیشترین اعتبار را در حوزه ساخت مسکن داشته است و تا پایان امسال تمام پروژه‌ های نیمه تمام مسکن را تکمیل کرده و به مددجویان واگذار کنیم.
مدیرکل کمیته امداد فارس تصریح کرد: این نهاد تسهیلات بلاعوض خود را تا سقف 25 میلیون تومان در مناطق شهری و 15 میلیون تومان در مناطق روستایی به مددجویان اعطا می‌کند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار