قارداشی: بسیاری از هزینه های اضافی فدراسیون را کم کرده ایم

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به رعایت اصول اقتصاد مقاومتی تلاش کرده ایم تا بسیاری از هزینه های اضافیمان را کاهش دهیم.

قارداشی: بسیاری از هزینه های اضافی فدراسیون را کم کرده ایممهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان درگفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، از برنامه های اقتصادی فدراسیون با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری براصول اقتصاد مقاومتی گفت:

وی در ابتدا در مورد تفاوت برنامه های فدراسیون جدید با فدراسیون های گذشته اظهار داشت:
با احترامی که برای مدیران قبلی و برنامه هایشان قائلم باید بگویم که هر مدیری به طور قطع با توجه به زمان و شرایط تصمیم های خود را اجرایی کرده است. ما هم با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان بر رعایت اصول اقتصاد مقاومتی تصمیماتی گرفتیم که از جمله آن ها می توان به کنار گذاشتن پرسنل های بازنشسته و دو شغله بر اساس مقررات از کار هایشان اشاره کرد .

 همچنین در اقدامی دیگر دستمزد های نسبتا زیاد را کاهش دادیم و به هر کدانم از پرسنل بر اساس توانمدی هایشان دستمزدی را مشخص کردیم.

قارداشی در ادامه افزود:

یکی از برنامه هایی که همواره هزینه های زیادی را به فدراسیون تحمیل می کند اعزام ورزشکاران به خارج است . ما هم به همین دلیل تلاش کردیم تا این هزینه ها و اعزام ها را کنترل کنیم.
بر همین اساس با هماهنگی کنفدراسیون آسیا یک سری از بازیکنان خارجی را به کشور دعوت کردیم . همین مسئله به ما کمک می کند تا برخی هزینه ها از جمله بلیط هواپیما ، خوابگاه و هزینه ای جانبی را کاهش دهیم علاوه بر آن اقدام به جذب حامی مالی کردیم تا در جذب هزینه هایمان خود کفا شویم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان در پایان عنوان کرد: 

البته باز هم شرکت ها و سازمان هایی که حامیان ما می شوند هزینه می کنند. به همین دلیل به طور کلی ما تلاش کردیم تا با کاهش هزینه های اضافی اصول اقتصاد مقاومتی را رعایت کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار