ضرغام پور: مسابقات لیگ امسال کیفیت بالاتری دارد

رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز کشورمان گفت: مسابقات لیگ تنیس روی میز امسال با حضور تیم های بیشتر کیفیت بهتری نسبت به گذشته پیدا می کند.

ضرغام پور: مسابقات لیگ امسال کیفیت بالاتری داردداریوش ضرغام پور رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از برنامه های این سازمان برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر گفت:

وی در ابتدا و در خصوص زمان آغاز بازی ها عنوان کرد: هنوز مشخص نیست که چه زمانی بازی ها آغاز می شود اما ما آئین نامه بازی ها را آماده کردیم و منتظر اعلام آمادگی تیم ها هستیم.

ضرغام پور در مورد تغیرات قوانین هم اظهار داشت: امسال قوانین با سال های گذشته تفاوت دارد به طوری که همه تیم ها در تمام بازی هایشان 6 ست مسابقه کامل می دهند و هر ست برای تیم برنده نیم امتیاز دارد . به طور مثال اگر تیمی 6-0 پیروز شود 3 امتیاز کامل می گیرد یا اگر تیمی 5-1 ببازد ، تیم برنده 2/5 امتیاز و تیم بازنده نیم امتیاز کسب می کند.

رئیس سازمان لیگ در مورد افزایش تیم های شرکت کننده عنوان کرد: به طور حتم 3 تیم به لیگ اضافه می شود. تاکنون هم تیم های ذوب آهن، شهرداری کاشان و سایپا برای حضور در این دوره از بازی ها اعلام امادگی کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار