مشهد؛

سومین پویش مطالعاتی با موضوع خاطرات شهدای مدافع حرم

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از سومین پویش مطالعاتی با موضوع خاطرات شهدای مدافع حرم خبر داد.

سومین پویش مطالعاتی با موضوع خاطرات شهدای مدافع حرمبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد ابراهیمی گفت: پویش مطالعاتی با بهره گیری ازایده های نو به دنبال رشد فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.
وی هدف از اجرای این طرح را گسترش فرهنگ کتابخوانی و آشنایی با محصولات فرهنگی عنوان کرد و افزود: در این راستا سعی شده است در قالب برنامه های رقابتی این فرهنگ در مخاطبان نهادینه و پایدار شود.
وی با بیان اینکه تاکنون دو پویش مطالعاتی با محوریت کتاب های دختر شینا و رویاهای نیمه شب برگزار شده است، گفت: سومین پویش نیز با موضوع خاطرات شهدای مدافع حرم و کتاب 'دخیل عشق' در حال برگزاری است و علاقه مندان تا پایان مهر برای شرکت در این پویش مهلت دارند.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد افزود: کتاب دخیل عشق که مربوط به خاطرات یکی از شهدای مدافع حرم است از طریق فرهنگسراها و کتاب فروشی های معتبر به فروش می رسد و افراد از طریق مطالعه کتاب به پویش مطالعاتی این کتاب پیوسته و در صورت علاقه مندی در مسابقات مربوطه شرکت خواهند کرد.
ابراهیمی گفت:  در پایان این پویش به 128 برگزیده این دوره، کمک هزینه خرید محصولات ایرانی پرداخت می شود.
وی افزود: علاقه مندان برای ارتباط بیشتر و دریافت اطلاعات دقیق تر از پویش مطالعاتی 'دخیل عشق' می توانند به کانال تلگرامی این پویش به آدرس https://telegram.me/hamebahambekhanim مراجعه کنند.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: سومین ، پویش ، مطالعاتی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.