مشهد؛

رونمايي از كتاب فرصتهاي سرمايه گذاري شهرستان سرخس

آئين رونمايي از كتاب فرصتهاي سرمايه گذاري شهرستان سرخس با حضور فرماندار و اعضاي شوراي اداري سرخس برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، فرماندار سرخس در این مراسم گفت: اين كتاب ماحصل زحمات 7 ماهه يك تيم كاري مجرب ، بومي و تحصيل كرده به سرپرستي مشاور فني و عمراني فرماندار بوده است كه براي نخستين بار در شهرستان سرخس طرح ريزي و چاپ گرديد.

سنجراني افزود: اين كتاب در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل گرد آوري شده است و اميدواريم كه مجموعه مديران شهرستان بر اين گونه اقدامات اهتمام بيشتري داشته و در برنامه ريزي هاي خود آنرا بگنجانند.

وی تصريح كرد:كتاب فرصتهاي سرمايه گذاري شهرستان سرخس نتيجه بيش از 854 نفر ساعت كار مستقيم تيم كارشناسي است كه 7 نفر مستقيم و 4 نفر غير مستقيم در پروسه طراحي و چاپ آن درگير بوده و نهايتا پس از بحث و بررسي هاي فراوان چاپ و رونمايي گرديد.

فرماندارسرخس با اشاره به گسترده توزيع اين كتاب اظهار داشت: اين كتاب كه شامل 1000 نسخه در چاپ اول بوده در سفارتخانه هاي ايران در كشورهاي آسياي ميانه، حوزه خليج فارس ، آسياي دور و برخي از كشورهاي اروپايي قرار دارد خواهد گرفت و مابقي در اتاق هاي بازرگاني سراسر كشور ، مراكز خدمات سرمايه گذاري استانهاي كشور ، سازمانهاي مديريت و برنامه ريزي و استانداري ها ، هتل هاي درجه يك استان خراسان رضوي و نهايتا كليه ادارات كل تابعه استان خراسان رضوي توزيع هدفمند خواهد شد.

گفتنی است در پايان مراسم رونمايي ، از برخي مديران شهرستان كه در فرايند تهيه كتاب همكاري شاياني داشتند و همچنين اعضاي تيم كاري تهيه و تدوين كتاب با اعطاي لوح ، از آنها تقدير شد.

انتهای پیام//م.ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار