ایلام؛

معرفی امام جمعه جدید شهرستان ملکشاهی

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، حجت الاسلام و المسلیمن عبداله امینی بعنوان امام جمعه جدید شهرستان ملکشاهی معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در آیین معارفه امام جمعه جدید ملکشاهی گفت: نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی است که فرماندهی اش با امام جمعه است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی اعلام کرد: نماز جمعه مردمی ترین نهاد در نظام اسلامی است که رسالتی خطیر و مهم در راستای اجرای سیاست های کلی نظام بر عهده دارد.

وی افزود: این جایگاه به عنوان یک جایگاه فرهنگی و سیاسی همواره نقشه های شوم فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دشمنان را رصد و برای خنثی کردن آنها انقلابی عمل می کند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به رسالت نهاد نماز جمعه در بصیرت افزایی مردم گفت: یکی از ترفندهای دشمن نفوذ فرهنگی است که امام جمعه با شناسایی ابعاد این نفوذ، سدی در برابر توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با تاکید بر اهمیت جایگاه نماز جمعه یادآور شد: نهاد نماز جمعه پشتیبان و حامی دولت است و در همه دولت ها نیز چنین عملکردی داشته است البته با توجه به رسالت مهم این نهاد نقدهای منصافنه و سازنده نیز در راستای بهبود امور دارد.

فرماندار ملکشاهی نیز در این آیین اعلام کرد: این شهرستان دارای ظرفیت های بزرگ فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و گواه این ادعا درخشش هنرمندان این شهرستان در استان و کشور است.

حسینعلی موسوی افزود: مردم ملکشاهی با پنج هزار رزمنده، یک هزار جانباز و تقدیم 385 شهید والامقام در دوران دفاع مقدس با توجه به جمعیت خود حماسه ای ماندگار در تاریخ دفاع مقدس داشته اند.

وی اظهار کرد: در طول چند سال گذشته وحدت و انسجام، تعامل و همکاری بسیار خوبی بین دستگاه های اجرایی و فرهنگی در این شهرستان میان مسئولان بویژه امام جمعه وجود داشت که در توسعه همه جانبه شهرستان موثر بوده است.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.