ایلام؛

حریق منطقه جنگلی تنگه قیر مهار شد

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از اطفای کامل حریق در منطقه جنگلی تنگه قیر ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛احمد کرمی اعلام کرد: بعد از آتش‌سوزی روز جمعه  در تنگه قیر، به علت شیب تند منطقه، وزش باد و سقوط کنده‌های نیم سوخته آتش در منطقه دوباره شعله‌ور شد.

وی گفت: با توجه به اطفای حریق در روز قبل و پایش منطقه توسط نیروهای عملیاتی با توجه به پوشش انبوه و خشک گیاهی منطقه و خشکیدگی درختان دوباره آتش در منطقه شعله‌ور شد.

کرمی  با اشاره به گستردگی آتش از بعد از ظهر روز گذشته و اعزام تیم‌های مختلف از منابع طبیعی، محیط زیست و همچنین با همکاری و مشارکت نیروهای مردمی، سپاه و بسیج تاکید کرد: همچنین یک فروند بالگرد در چند مرحله نیروهای عملیاتی را به ارتفاعات صعب‌العبور انتقال داد تا نسبت به اطفای حریق در منطقه تنگه قیر اقدامات لارم صورت گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام اضافه کرد: برای مدیریت بحران و اطفای حریق جلسه شورای مدیریت بحران در شهرستان چرداول برگزار شد و با مشارکت ارگان‌های مختلف اعم از فرمانداری، شهرداری، بخشداری و دیگر ارگان‌های شهرستان و همچنین همکاری و مشارکت خالصانه مردم شهرستان که در این زمینه همکاری بسیار صمیمانه‌ای داشتند عملیات اطفای حریق با موفقیت ادامه پیدا کند.  
 
کرمی خاطرنشان کرد: آتش در ساعات ابتدای بامداد روز یکشنبه خاموش شد و پایش منطقه توسط نیروها همچنان در حال انجام است.




انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، قیر ، اتش ، اطفای حریق ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.