ایلام؛

رشد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای

سرپرست سازمان مدیریت برنامه ریزی استان ایلام از افزایش 28.1 درصدی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛رحمت اله قیصوری اعلام کرد: میزان اعتبار اختصاصی استان در سال گذشته یک هزار و 10 میلیارد ریال بود که امسال به یک هزار و 300 میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی گفت: همچنین از محل ماده 180(قانون استفاده متعادل از امکانات کشور ) نیز میزان اعتبار اختصاص یافته به استان ایلام امسال به 37.6 درصد مواجه بوده است.

وی میزان اعتبار اختصاص یافته از محل ماده 180 از محل اعتبارهای تعادل و توازن منطقه ای استان را از یک هزار و 40 میلیارد ریال سال قبل به یک هزار و 430 میلیارد ریال در سال جاری اعلام کرد.

قیصوری تاکید کرد: در بخش اعتبارهای هزینه ای سال گذشته یک هزار و 320 میلیارد ریال به استان اختصاص یافت که امسال با 20 درصد افزایش به یک هزار و 550 میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی با رد احتمال لابی گری نمایندگان مجلس برای تصویب 300 برابری بودجه برای برخی از استان ها  افزود: نمی توان این ادعا را صحیح دانست زیرا بر اساس بررسی های اعتبارات استان های کشور توزیع اعتبارات در حد متعادل و متناسبی صورت می گیرد.

سرپرست سازمان مدیریت برنامه ریزی استان گفت: دست اندرکاران حوزه برنامه ریزی کشور فضای سال 95 را روشن و امیدوار کننده پیش بینی کرده اند و امیدواریم اثرهای بهبود فضای توسعه ای کشور با توجه به تاکید بر اجرای سیاست های اقتصادی مقاومتی بر روی زندگی مردم تاثیرگذار و نمایان باشد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.