ایلام؛

اعطای گواهینامه اخلاق حرفه ای به تاکسیرانان

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ایوان گفت: تاکسیرانان موفق، گواهینامه اخلاق حرفه ای و حقوق شهروندی می گیرند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ قباد خسروی اعلام کرد: دوره آموزشی ارتقای مهارت چند جانبه برای 100 نفر از رانندگان تاکسی درون شهری ایوان برگزار می شود.

وی گفت: این کلاس ها با حضور اساتید و کارشناسان پلیس راهور، حوزه انتظامی، تبلیغات اسلامی، شهرداری و مرکز فنی و حرفه ای ویژه رانندگان تاکسی است.

وی افزود: گروه اول این دوره آموزشی با حضور 25 نفر از تاکسیرانان درون شهری ایوان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای برگزار می شود و بتدریج دوره های بعدی برای دیگر رانندگان برگزار خواهد شد.

خسروی تاکید کرد: نحوه اطلاع رسانی و فراگیری رانندگان تاکسی درون شهری برای حضور در دوره آموزشی مذکور بر عهده واحد تاکسیرانی شهرداری ایوان است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ایی ایوان اظهار کرد: در مدت 24 ساعت پس از اعلام فراخوان تاکسیرانی، 60 نفر از رانندگان با ارائه مدارک مورد نیاز برای شرکت در این کلاس ها نام نویسی کرده اند.

وی اضافه کرد: برای تاکسیرانان ایوانی شرکت کننده در اولین دوره آموزشی ارتقای مهارت چند جانبه، گواهینامه الکترونیکی با مضمون حقوق شهروندی و اخلاق حرفه ای خودیاری فنی در حوزه فرهنگ ترافیک صادر می شود.

خسروی از مزایای شرکت در این کلاس ها را برخورداری از مرخصی درون شهری و تمدید کارت تاکسیرانی اعلام کرد و یادآور شد: این دروه آموزشی در قالب سه بخش حقوق ترافیکی و انتظامی، حقوق شهروندی و اخلاق حرفه ای و خودیاری فنی خودرو است و در مدت 2 هفته اجرا می شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.