ایلام؛

نقش زنان روستایی در اقتصاد خانواده

مشاور امور بانوان استاندار و مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری ایلام گفت: نقش زنان روستایی در اقتصاد خانواده و جامعه نباید نادیده گرفته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛کلثوم خلیلوند اعلام کرد: زنان روستایی نقش پنهانی در رونق اقتصادی جامعه دارند که نادیده گرفتن آن اجحاف در حق آنان و جامعه است.

خلیلوند با تاکید اینکه ظرفیت های بسیاری در جامعه زنان روستایی و عشایر وجود دارد، گفت: باید به منظور شکوفایی استعدادهای بالقوه این افراد برنامه ریزی های لازم انجام گیرد.

مشاور امور بانوان استاندار ایلام برگزاری جشنواره و نمایشگاه در حوزه های مختلف را در شکوفایی استعدادها و افزایش انگیزه زنان روستایی موثر دانست و افزود: با فراهم کردن بازار فروش و سرمایه گذاری فرصت های شغلی زیادی برای زنان ایجاد می شود.وی اظهار کرد: در هفته دولت نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی عضو صندوق های خرد با هدف گسترش و تعمیق پایدار فرصت های شغلی در شهرستان بدره برپا شد.

وی گفت: هفت صندوق اعتبارات خرد زنان در شهرستان بدره راه اندازی شده که زنان عضو این صندوق ها تولیدهای فراوانی در بخش های مختلف داشته اند اما برای فروش محصولات خود همچنان با مشکل مواجه هستند.

خلیلوند تاکید کرد: این زنان از محل فروش محصولات خود درآمد نسبتا خوبی دارند اما لازم است با همکاری مسئولان استان بازار فروش دائمی برای این زنان ایجاد شود.



 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.