روزنامه‌ها از فضای مجازی چه می‌گویند؟

عدم ممنوعیت ارائه سرویس اینترنت نامحدود/فرصت 6ماهه‌ی اخذ مجوز اپل/حذف فالوورهای تقلبی در اینستاگرام

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه‌های مختلف کشور از جمله کسب‌وکار، جوان، خراسان، تفاهم، شهروند و... نگاهی به سوژه‌های روز فضای مجازی داشته‌اند که مهم‌ترین آنها را در بسته‌ای برای شما آماده کرده‌ایم و به سمع و نظر شما مخاطبان می‌رسانیم.

در ادامه تعدادی از این مطالب را مشاهده می‌کنید.

ابرار اقتصادی:
روزنامه ابرار اقتصادی از عدم ممنوعیت ارائه سرویس اینترنت نامحدود خبر داد و نوشت:

تمامی دستورعمل های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره ارائه سرویس اینترنت نامحدود به مشترکان و متقاضیان همانند قبل اعتبار داشته و برای اپراتورها لازم‌الاجراست.
به گفته معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، برخی اپراتورها از اصطلاح "اینترنت غیرحجمی" در مصوبه 237 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات این برداشت نادرست را داشته اند که نباید سرویس اینترنت نامحدود ارائه کنند. در این متن ذکر شده که  اپراتورها موظف هستند تا بر اساس نیازهای مشترکان، سرویس های متنوعی ارائه کنند.



آفتاب یزد:
روزنامه آفتاب یزد از فرصت 6ماهه برای اخذ مجوز اپل خبر داد و نوشت:
اخیرا وزارت صنعت، معدن، تجارت مجوز ثبت سفارش برای واردات گوشی های آیفون با نشان تجاری اپل را برای 9 شرکت صادر کرده که این شرکت ها باید خدمات پس از فروش را به خریداران ارائه کنند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت فرصت داده است متقاضیان در سامانه، ثبت درخواست خود را ارائه دهند و مجوزهای لازم را دریافت کنند.
در گفتگوی صورت گرفته با رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه عنوان شده که با توجه به شرایط پساتحریم، باید مسائل مرتبط به واردات گوشی های آیفون ضابطه‌مند شده و نباید محدودیتی در این زمینه وجود داشته باشد و واردات این مدل گوشی انحصاری شود. همچنین این مقام مسئول متذکر شده است که افرادی که قصد متقاضی دریافت نمایندگی اپل را دارند باید با اخذ مجوز نمایندگی اقدام به راه‌اندازی آن کنند.





صنعت:
روزنامه صنعت از حذف فالوورهای تقلبی در اینستاگرام خبر داد و نوشت:

اينستاگرام از محبوب ترين شبکه های اجتماعی است و منبع درآمد بسياري از چهر ه‌هاي شناخته شده محسوب می شود. اينستاگرام از ابزارهای مهم تبليغاتی در فضای مجازی است و صفحاتی با فالوورهای ميليونی از صاحب‌شان با قيمت گزاف خريداری می شوند يا صاحب صفحه، فقط با يک عکس، فالووهای چند ميليونی خود را به مصرف کالایی ترغيب می کند و درآمدهای آنچنانی نصيبش می‌شود.

 اينستاگرام قول داده بود که صفحات تقلبی و دروغين را مورد بررسي قرار داده و آنها را حذف کند و در همین راستا به تازگی اعلام کرده که فاز اول حذف صفحات تقلبي راه‎اندازی شده و قرار است موج قدرتمند دومي نيز اين صفحات را مورد عنايت قرار دهد.





فناوران:
روزنامه فناوران به الکترونیکی شدن رسیدگی به پرونده ها در کلانتری‌ها خبر داد و نوشت:
در جهت بهره‌مندی بیشتر از فناوری و اصلاح فرایندها، رسیدگی به پرونده ها در کلانتری به روش الکترونیکی انجام خواهد شد.
در راستای این اتفاق رسیدگی به پرونده شاکیان از طریق الکترونیکی و پیامکی انجام خواهد شد و  جهت تسهیل در امر رسیدگی به پرونده ها و رضایت‌مندی مردم با استفاده از سامانه ثبت شکایت در کلانتری‌ها، ظرفیت اطلاع‌رسانی به روش الکترونیکی و پیامکی فعال می شود.

روزنامه



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.