ایلام؛

تلفن همراه تهدیدی برای دانش آموزان

گسترش غیر اصولی از تلفن همراه در بین دانش آموزان و خطرات اخلاقی ناشی از آن باعث بروز بسیاری از مشکلات است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گفت: مدرسه دومین مکانی است که باعث تربیت صحیح و ارتقای آگاهی دانش آموزان می شود لذا استفاده از تلفن های همراه در مدارس قطعا بر میزان یادگیری آنها تاثیر می گذارد.

سرگرد علی عباسی افزود: استفاده از گوشی های همراه گران قیمت ، وجود شبکه های مجازی و یا فیلمبرداری و گرفتن عکس از سایر دانش آموزان و انتشار آن در اینترنت ، سوء استفاده های احتمالی دیگران از آن ها ،مشکلات زیادی را به وجود می آورد و تنها با یک فرهنگ سازی صحیح می توان مانع بسیاری از مشکلات شد.

سرگرد عباسی تاکید کرد: هر چند استفاده از تلفن همراه به عنوان یک فرصت مطرح است اما استفاده غیر اصولی و گاه غیر قانونی می تواند این وسیله سودمند را به یک تهدید تبدیل کند.

وی اظهار کرد: ارتقای تکنولوژی در تلفن همراه و استفاده از تلفن های دوربین دار با کیفیت بالا در کنار تمامی فواید ، گاه معضلات و ناهنجاری های زیادی را برای دانش آموزان و خانواده هایشان وحتی مجموعه های آموزشی فراهم می کند که می طلبد اولیای دانش آموزان به این امر عنایت ویژه ای داشته باشند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.