ایلام؛

بی ثباتی مدیریتی در فدراسیون کاراته

دبیرکمیته فنی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران گفت:تغییرات مداوم و بی ثباتی در مدیریت کلان این رشته می تواند به ورزش کشور لطمه وارد کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛علی احسانی اعلام کرد: تغییر مدیریت فدراسیون کاراته در سال های اخیر به تعداد زیاد رخ داده به گونه ای که در ۱۱ سال گذشته تاکنون این فدراسیون شاهد انتصاب و تغییر هشت رییس بوده است.

وی گفت: با توجه به جایگاه ارزنده کاراته ایران در رده پنجم جهان و نیز المپیکی شدن این رشته ورزشی ما برای حفظ جایگاه و نیز ارتقای روزافزون این رشته باید فدراسیون کاراته ثبات مدیریتی داشته باشد.

احسانی افزود: ما باید از هم اکنون برای چهار سال آینده و المپیک توکیو برنامه ریزی کنیم و شرکت و حصول موفقیت در مسابقات مختلف برون مرزی نیازمند برنامه ریزی درازمدت و همراه با مدیریت منسجم در سطح کلان فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان است.

وی تاکید کرد: بر اساس دستور العمل وزارت ورزش و جوانان و نیز فدراسیون کاراته سبک های مختلف این رشته سازماندهی شده و طبق ضوابط به زیر مجموعه کمیته ها یا گروه های کاراته رفته و طبق دستور العمل های ابلاغی اجازه حضور یا میزبانی مسابقات مختلف درون و برون مرزی را دارند.

دبیرکمیته فنی فدراسیون کاراته افزود:هم اکنون ورزش کاراته در کشور در بخش بانوان و در همه رده های سنی دارای بیشترین ورزشکار سازمان یافته در بین تمام رشته های ورزشی و رشته نخست است و در بین آقایان نیز بعد از فوتبال دومین رشته پر طرفدار کشور در تمام رده ها و اوزان است و هدف فدراسیون تجهیز زیرساخت های این رشته در تمام کشور و ارتقای آن است.

مسابقات آسیایی کاراته به میزبانی استان ایلام و با حضور شش کشور ایران، عراق، لبنان، ترکیه، افغانستان و پاکستان به مدت ۲ روز در بخش آقایان و بانوان در رده ها و اوزان مختلف در مجموعه ورزشی شهدای قلاویزان در حال برگزاری است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.