ایلام؛

احداث واحد مسکونی در مناطق محروم

فرمانده سپاه ناحیه دهلران از احداث 24 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی در مناطق محروم دهلران خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،علی آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران در بازدید از روند اجرایی طرح‌های مسکونی مددجویان روستایی دهلران با بیان اینکه رفع محرومیت از چهره نقاط محروم و محرومان از برنامه‌های مهم سپاه است گفت: سپاه مالک‌اشتر علاوه بر اجرای طرح‌های ذاتی و ماموریت‌های محوله در راستای رسیدگی به محرومان و رفع مشکلات آنان تلاش می‌کند که در این راستا برنامه‌های مهمی در دست اجرا دارد.

وی افزود: عمق‌بخشی به رویکرد بسیج در عرصه‌های سازندگی، اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی از اولویت‌های سپاه ناحیه دهلران است.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران تاکید کرد: در استان براساس تفاهمنامه‌ای که بین سپاه امیرالمومنین (ع)ایلام و کمیته امداد امام خمینی استان منعقد شده است مقرر شد 550 واحد مسکونی در سطح استان توسط بسیج سازندگی سپاه و با همکاری کمیته امداد برای افراد بی‌بضاعت و مددجویی که مشکل مسکن دارند، تأمین مسکن شود. 

وی یادآور شد: از این تعداد واحد مسکونی، 72 واحد سهم شهرستان دهلران است که تعداد 24 واحد از این تعداد در فاز اول به فضل الهی در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری خواهند رسید و تحویل افراد مددجو و نیازمند داده خواهد شد.




انتهای پیام/  
.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.