بهای نفت 4 درصد کاهش یافت/ قیمت طلا سقوط کرد

به دنبال اُفت غیرمنتظره ذخایر نفت خام آمریکا، بهای طلای سیاه نیز با کاهش همراه بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، پس از آنکه کارشناسان حوزه نفت اعلام کردند توفان گرمسیری و ایجاد اختلال در مسیرهای حمل و نقل علت رکود غیرمنتظره در حجم ذخایر نفت خام آمریکا بوده است، بهای طلای سیاه با حدود 4 درصد کاهش همراه بود.

به دنبال توافق عربستان سعودی و روسیه در روز دوشنبه در خصوص همکاری در حوزه نفت، کارشناسان در خصوص ایجاد ثبات در بازار طلای سیاه ابراز امیدواری کردند. 

بهای نفت خام برنت با 1 دلار و 98 سنت کاهش به 48دلار و 1 سنت رسید. بهای این نفت برای نخستین بار پس از دو هفته، در روز پنجشنبه به بالای 50 دلار در هر بشکه افزایش یافته بود. بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت نیز با 1 دلار و 74 سنت کاهش به 45 دلار و 88 سنت در هر بشکه رسید.

خبرگزاری رویترز همچنین در مطلبی به بهای طلا اشاره کرد. به دنبال اظهارات مقام بانک فدرال رزرو آمریکا در خصوص نرخ بهره که باعث تقویت ارزش دلار شد، بهای طلا روز گذشته با کاهش همراه بود.

بهای هر اونس طلای موسوم به اسپات با 0.67 درصد کاهش به 1329.02 دلار رسید. بهای هر اونس طلای آمریکا تحویل ماه دسامبر نیز با 7 دلار و 1 سنت کاهش (معادل 0.53 درصد) به 1334.5 دلار رسید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار