مشهد؛

آل‌سعود امتداد حزب شیطان در منطقه است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز شجره خبیثه ملعونه آل سعود امتداد راهبردی سیاست‌های استکبار و حزب شیطان در منطقه ماست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی جمعه شب در مراسم سوگواری شهادت امام باقر (ع) در مجتمع فرهنگی خمیه الانتظارمشهد، افزود: آل سعود تنها یک حکومت بی‌کفایت و نالایق نیست، صحبت از یک جریان ملعون، خبیث و شیطانی است که بی‌شرمانه در برابر مسلمانان ایستاده و در یمن، سوریه، عراق و بحرین جنایت می‌کند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان تقابل شجره طیبه و خبیثه را جدال حق و باطل در همیشه تاریخ خواند و ادامه داد: انقلاب اسلامی امتداد راهبردی جریان غدیر و عاشوراست، امتداد مکتبی است که استاد و معلم بزرگش رسول اکرم محمد بن عبدالله(ص) و معلم ثانی آن امیرالمومنین علی بن ابی طالب(علیه السلام) و حضرات معصومینی هستند که همچون خورشید‌هایی فروزان راه بندگی و آزادگی را به بشریت نشان می‌دهند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری شجره خبیثه را حزب شیطان و شجره طیبه را حزب الله نامید و تصریح کرد: شجره خبیثه در تقابل با حزب الله بوده و به دنبال حاکمیت شیاطین بر انسان‌هاست.

حجت الاسلام رئیسی بیداری اسلامی را به بیداری فطرت‌ها تعبیر و اظهار کرد: امروز به برکت قیام عاشورا و خون مطهر شهدا، فطرت خداجوی مسلمانان در کشورهای اسلامی بیدار شده است؛ بیداری ارزشمندی که باعث شده ملت‌های مسلمانان هویت اسلامی خود را بازجویند و زندگی اسلامی را طلب کنند.

وی در ادامه به شهادت مظلومانه امام محمد باقر(علیه السلام) اشاره کرد و با بیان اینکه بیشترین حدیث و روایت در اسلام مربوط به امام محمد باقر(علیه السلام) و امام صادق(علیه السلام) است، گفت: جهاد علمی مبتنی بر اصول و ارزش‌های اسلامی که در راستای بصیرت‌افزایی در حوزه فرهنگ و استکبارستیزی در حوزه سیاست است،‌ از آموزه‌های سیره عملی امام باقر(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان این مطلب که امام محمد باقر(علیه السلام) در گسترش معارف و دانش در عصر خود از یک شخصیت منحصر به‌فرد برخوردار بودند، گفت: علم و معارف این امام همام مانند دیگر ائمه اطهار(ع) از آستان الهی ریشه می‌گرفت.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار