مشهد؛

توزیع فلش کارت های آموزشی غدیراز سوی آستان قدس رضوی

به مناسبت دهه ولایت از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی فلش کارت های تصویری آموزشی با موضوع غدیر در بین زائران و مجاوران امام هشتم(ع) توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: مجموعه فلش کارت های تصویری آموزشی با موضوع غدیر و در راستای نهادینه شدن فرهنگ و واقعیت غدیرخم در بین نسل جوان از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی تهیه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی پایاب با اشاره به اینکه پیام اصلی غدیر بازگویی مسئله مهم امامت و ولایت است، افزود: فلش کارت های تصویری آموزشی با موضوع غدیر متشکل از احادیث ائمه اطهار(ع)، فرمایشات مقام معظم رهبری و تک جمله هایی با موضوع غدیر است که با توجه به جایگاه امامت و ولایت منتخب و همزمان با ایام دهه ولایت در بین زائران و مجاوران امام رضا(ع) توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: این فلش کارت ها به‌منظور انتقال پیام‌های دینی و آشنایی عموم با سیره زندگی ائمه ‌اطهار(ع) و با توجه به نیاز جامعه بشری به امامت و ولایت طراحی شده است.

در طول سال اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی محصولات فرهنگی تبلیغی متناسب با مناسبت های مختلف تولید و به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه می کند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.