مشهد؛

80 درصد فرمانداران منصوب شده دولت تدبیر امید از وزارت کشور

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی: 80 درصد فرمانداران منصوب شده این دولت، از وزارت کشور هستند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ دکتر سید جوادحسینی صبح امروز در در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان بجستان با بیان این مطلب گفت: این از افتخار دولت تدبیر و امید است و این نگاه به درون دولت را تداعی می کند.

او در ادامه اظهار کرد : علاوه بر اینکه مدیران این دولت باید دیدگاه اعتدالی داشته باشند ، در عین حال کارآمدی آنها باید ناشی از تحصیلات مرتبط باشد.

حسینی با بیان اینکه از دیگر ویژگیهای مدنظر ما داشتن حسن سابقه و مردمی بودن مدیران است اذعان کرد :داشتن روحیه مردمداری باعث ایجاد مشارکت حداکثری مردم می شود.

حسینی با تأکید بر اهمیت فعال کردن میدان مشارکت توسط مدیران ، تصریح کرد: این دولت مکمل دولتهای گذشته است و لازمه مکمل بودن ایجاد میدان تعامل و اعتدال و همگرایی با پرهیز از افراط گرایی است.

او با بیان اینکه یکی از وظایف فرماندار ایجاد زمینه مشارکت واقعی و پایدار با حضور همه جریانها و دستگاههای مختلف عنوان کرد: مشارکت مدنظر ما مشارکت تقاضا محور با حضور مردم .

در پایان جلسه شورای اداری شهرستان بجستان، حکم حسین ابراهیمی کردیانی قرائت ، و او به سمت فرماندار جدید بجستان منصوب و از زحمات حسین جمشیدی تقدیر شد.

ابراهیمی کردیانی فرزند شهید کردیانی ، دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت و سابقه14 سال فعالیت در وزارت کشور را در کارنامه خود دارد.

او سابقه 3 ساله بخشداری و 5 ساله فرمانداری شهرستان خوشاب را نیز در کارنامه خود دارد..

شنیده ها حاکی از آن است که حسین جمشیدی قرار است در روزهای آتی به عنوان فرماندار جدید جوین معرفی شود.

انتهای پیام// ا ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار