مشهد؛

تصمیم گیری با عینک سیاسی ممنوع

معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی: در شوراهای اسلامی و شهرداری ها نباید با عینک سیاسی تصمیم‌گیری شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد مقدوری ظهر امروز در مراسم معارفه هادی مسلمی به‌عنوان شهردار جدید نیشابوربا بیان اینکه آفت‌ اصلی کشور ما نگاه کردن با عینک سیاسی به موضوعات است افزود: باید برای رفع مضرات این نگاه؛ خط میدان سیاسی و خدماتی مشخص شود.

مقدوری با اشاره به ناتوانی مدیران در انجام کارها بدون حضور مردم، خاطرنشان کرد: مردم نقش اول را در مدیریت شهری با حضور خود ایفا می‌کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: کمک مردم به مسؤولان رکن اول توسعه در شهرهاست که شورای شهر می‌تواند با یکپارچگی و اتحاد آن را ایجاد کند.

مقدوری با تأکید بر خودداری شورای شهر و شهرداری از گرفتن تصمیمات جناحی و سیاسی تصریح کرد: نتیجه این نگاه و تصمیم رفع نشدن مشکلات مردم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، همدلی، همفکری و همکاری را کلید توسعه دانست و تأکید کرد: در سال گذشته 168 میلیارد ریال و در پنج‌ ماهه نخست امسال نیز 93 میلیارد ریال به شهرداری نیشابور از طریق دولت کمک شده است و امیدواریم شهرداری‌ها هرچه سریع‌تر مستقل شوند.

رئیس شورای شهر نیشابور نیز در ادامه اظهار داشت: به دلیل عدم رسیدن به برنامه‌های درآمدی باید مشکلات را کنترل نماییم و بهترین راهکار نیز تعامل با ادارات مختلف است.

سمانه سکاکی تأکید کرد: ما از شهردار کار سیاسی نمی‌خواهیم و فقط خواست ما رفع مشکل و انجام کار مردم است،

او تصریح کرد: به دنبال مشارکت مردم در توسعه شهر هستیم و در شرایطی که رکود ایجاد شده است از همه مدیران انتظار داریم فقط با کار جهادی مشکلات را رفع کنند.

انتهای پیام // ا ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.