ارومیه؛

توجه به نظارت بر توزیع کتابهای درسی و پوشاک مدارس

چهاردهمین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ماکو با محوریت بازگشایی مدارس تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو در این جلسه با اشاره به اهمیت روز اول بازگشایی مدارس و همکاری تمامی نهادهای مستقر در منطقه از اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد ماکو برای همکاری با آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس در این روز گفت و ادامه داد: نظارت بر توزیع کتابهای درسی و پوشاک مدارس باید قبل از آغاز مدارس مورد توجه قرار گیرد.

ازهاری افزود: لازم است نظارت کافی و اصولی بر توزیع کالاها در آستانه بازگشایی مدارس صورت گیرد و بر توزیع مناسب پوشاک دانش آموزان نیز باید نظارت شود.

مدیر آموزش و پرورش ماکو نیز در این جلسه کمبود سرویسهای مدارس را در روستاها یکی از مشکلات عمده آموزش و پرورش بیان کرد و گفت: نبود سرویسهای مدارس در روستاها باعث بازماندن دانش آموزان از تحصیل در مناطق روستایی می شود.

محمدی با بیان اینکه جشن شکوفه ها در 31 شهریور در تمامی مدارس منطقه آزاد برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: از سازمان منطقه آزاد انتظار می رود برای تامین هزینه های رفت و آمد دانش آموزان به آموزش و پرورش مساعدت نمایند.

وی همچنین از آمادگی کامل آموزش و پرورش در خصوص برگزاری سومین همایش پیاده روی که در نهم مهرماه برگزار می شود، خبرداد و تصریح کرد: تمامی دانش آموزان می توانند به عنوان همیاران انتظامات در این همایش کمک حال منطقه باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.