ارومیه؛

برگزاری مراسم بازگشایی مدارس در شهرستان نقده

جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس وهفته دفاع مقدس با حضور ادارات و ارگانهای ذیربط شهرستان نقده در دفتر معاونت پرورشی وتربیت بدنی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون پرورشی وتربیت بدنی نقده ، هفته دفاع مقدس و افتخارات این دوران را ناشی از قدرت ایمان جوانان آن دوره دانست و گفت: امروز دشمنان این نظام تمام تلاش خود را مصروف به مخاطره انداختن قدرت ایمانی جوانان ما کرده اند که با تشریح و تفهیم اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های ایدولوژیک آن در منطقه و جهان می توان نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

حسینی در برگزاری برنامه های بزرگداشت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس ، پرهیز از یکنواختی و کار کلیشه ای و تلاش در خلق برنامه های خلاقانه را مهمترین اصل عنوان کرد و افزود : پاسخ به سوالات و شبهات دانش آموزان در خصوص مسائل سیاسی روز و امید آفرینی در میان نوجوانان و جوانان از رسالت اصلی آموزش وپرورش و نهادهای فرهنگی می باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نقده، بر لزوم استفاده از توان و ظرفیت بسیج، شهرداری ، نیروی انتظامی درآماده سازی مدارس جهت بازگشایی هرچه باشکوه مدارس تاکید کرد و همفکری، همکاری را لازمه انجام کار کیفی و کیفیت در اجرای برنامه ها ی فرهنگی دانست.

لازم به بیان است؛ در این جلسه نمایندگان نهادهای ذیربط هر یک برنامه های خود در خصوص برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس و روز بازگشایی مدارس را تشریح کردند.

اذان مغرب ساعت 19:57 دقیقه

و نیمه شب شرعی امشب هم ساعت 00:41 دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.