ایلام؛

خدمت رسانی به زائران اربعین

جلسه مشترک شواری هیئات مذهبی استان ایلام و استان واسط عراق به منظور تعاملات فرهنگی و توسعه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عادل جام خانه رئیس شورای هیئت های مذهبی استان اعلام کرد: این جلسه به منظور تعاملات فرهنگی و توسعه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) برگزار شد.  

وی گفت: پیاده روی و همایش عظیم اربعین مسأله بسیار مهمی در دنیای اسلام است و درواقع همایش اقتدار شیعه است که تک تک زائران در این اقتدار نقش دارند.

رئیس شورای هیئت های مذهبی استان ایلام ضمن قدردانی از خدمات بسیار شایسته هیئات مذهبی و مواکب عراقی در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) ابراز امیدواری کرد که با تعاملات بیشتر کیفیت و شیوه خدمات انشاالله با وضعیت بهتر ارائه می‌شود.

وی یکی از مشکلات زائران را عدم وجود موکب در مسیر مرز مهران تا شهر بدره در استان واسط عراق به مسافت ۱۰ کیلومتر عنوان کرد و افزود: در سالهای گذشته زائران در این مسیر دچار مشکلاتی شده اند که انتظار می رود هیئات مذهبی در عراق نسبت به این مسأله اهتمام داشته باشند.

جام خانه اظهار کرد: ما این آمادگی را داریم که با کمک هیئات مذهبی در این مسیر ایستگاه دایر کنیم.

در ادامه جلسه اعضاء مسائل و مشکلات اربعین را مطرح و مقرر گردید در جلسه آتی تفاهمنامه ای در خصوص تعهدات دو طرف منعقد شود.



 انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، واسط ، اربعین ، خدمت ، موکب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.