ایلام؛

بازگشت کارخانه رایکا به چرخه تولید

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان از آغاز فعالیت تولیدی شرکت کهن تجارت رایکا (سیوان بهداشت سابق) پس از هفت سال تعطیلی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ یارالله نصیری اعلام کرد: این واحد تولیدی از سال 1387 تا اواخر سال گذشته تعطیل شده بود و صاحبان قبلی شرکت به دلیل بدهی های زیاد و عدم توان تامین سرمایه در گردش با وجود استفاده از ماشین آلات خارجی و تکنولوژی به روز کشورآلمان نتوانستند فعالیت واحد را استمرار بخشند.

وی گفت: با هدف فعال سازی این شرکت و رفع مشکلات آن با تلاش و رایزنی های فراوان گروه های سرمایه گذاری متعدد به استان دعوت شدند و با ورود تیمی با سابقه و پس از تغییر و تحول مدیریتی، این شرکت پس از هفت سال تعطیلی به فاز تولید بازگشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حجم سرمایه گذاری انجام شده برای احیای این طرح تولیدی تاکید کرد : کل سرمایه گذاری کارخانه کهن تجارت رایکا بالغ بر 400 میلیارد ریال بوده که در وضعیت موجود توانسته برای تعداد 70 نفر اشتغالزایی کند.

نصیری اظهار کرد: پروانه بهره برداری این شرکت در زمینه تولید دو محصول پوشک بچه و نوار بهداشتی بوده که در این مرحله پوشک بچه با برند هپی بی بی تولید و روانه بازار می شود و مراحل ثبت برند سایر محصولات در حال نهایی شدن است.

وی عمده بازار فروش این محصولات را مربوط به استان های تهران، البرز، خوزستان و یزد نام برد و گفت: به دلیل تقاضای زیاد و وجود ظرفیت های خالی، تولیدات این شرکت پاسخگو تقاضای بازار نبوده و در این زمینه مقرر شده تا در آینده نزدیک شیفت سوم نیز برای رسیدن به ظرفیت بالاتر و تامین نیازمندی های بازار برقرار گردد.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.