ایلام؛

اجرایی شدن2هزارو پانصد طرح اقتصاد مقاومتی

از ابتدای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در استان تاکنون بیش از 2 هزار و 500 طرح در حوزه های مختلف اجرایی شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ایلام با محور حمایت از صنایع تبدیلی اظهار کرد: رونق صنایع کوچک راهکاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی، ایجاد فرصت های پایدار، اشتغال و کارآفرینی در استان است.

سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال از سوی کارگاه های کوچک افزود: فرصت ایجاد اشتغال با راه اندازی کارگاه های کوچک و خرد می تواند نقش مهمی در رفع معضل بیکاری و عدم مهاجرت روستاییان به شهرها داشته باشد.

جانشین سپاه امیر المومنین (ع) استان بر تلاش جهاد گونه برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود : ما بدنبال ایجاد کارخانه های بزرگ نیستیم بلکه موضوع اصلی ما ایجاد صنایع تبدیلی و کارگاه های کوچک است که می تواند بسیاری از مشکلات مربوط به مساله اقتصاد مقاومتی را حل کند.

فرماندار ایلام نیز در این نشست بر شناسایی زنجیره های اقتصادی مزیت دار این شهرستان در راستای تحقق مقوله اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: ایلام برای توسعه و تحقق مقوله اقتصاد مقاومتی ظرفیت و پتانسیل های بسیار بالایی دارد.

ناصر خوش خبر افزود : توجه به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و تاکید چند باره ایشان بر اینکه مهم ترین مسئله کنونی کشور اقتصاد است، باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به رهنمودهای معظم له مبنی بر تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی، اقدام عمل) تاکید کرد: حمایت از واحدهای تولیدی به معنی تحقق واقعی اقتصاد مقاومتی است، آنچه در این خصوص مهم است با سرمایه کم و زودبازده بتوانیم امیدواری و ایجاد انسجام را در فعالیت های اقتصادی نهادینه کنیم که این مهم نیازمند همکاری همه دستگاه های اجرایی و کمک مردم است.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.