ایلام؛

هفته دفاع مقدس از افتخارات ابدی ملت ایران

هفته دفاع مقدس از افتخارات ابدی ملت ایران و نشانه عظمت، اقتدار و نفوذ فرهنگ ایثار و شهادت در جای جای این سرزمین پهناور است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ فرماندار آبدانان اعلام کرد: ملت شریف ایران اعم از زن و مرد و پیر و جوان در کمال فداکاری و از خود گذشتگی مقابل هجوم ناجوانمردانه قدرت های عالم ایستادگی کردند.

مجید عسگری دفاع مقدس را تصویری نورانی از همدلی، تفاهم و غیرت دینی اقوام ایرانی دانست و گفت : یادآوری حماسه های دفاع مقدس و گرامیداشت نام و یاد بر پا کنندگان این شور عظیم شهادت طلبی در سالگرد هفته جنگ تحمیلی، قدردانی از شهیدان، آزادگان، جانبازان، رزمندگان و خانواده های معظم آنان است.

وی افزود: کسانی که در دوران دفاع مقدس بدور از هر گونه تعلقات مادی و فقط بخاطر پاسداری از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی کشور سر از پا نشناختند تا شربت شهادت نوشیدند، عزت و افتخار گذشته، حال و آینده همه ما را تامین و تضمین کردند.

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان نیز در این نشست گفت: ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی در هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ کرم رضا نصرالهی تاکید کرد: این برنامه ها شامل غبارروبی مزار شهدا، زنگ مهر در مدارس، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، برگزاری دعای کمیل، ندبه و توسل، تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، پیاده روی خانوادگی، گردهمایی حلقه های صالحین، بهره برداری از طرح های اقتصادی و فرهنگی، برپایی اردوهای تفریحی و زیارتی ویژه بسیجیان دوران دفاع مقدس، اعزام کاروان های راهیان نور، ختم قران کریم و سرکشی از خانواده های محرومان است که در سطح شهر و روستاهای شهرستان آبدانان با مشارکت مردم و بسیجیان برگزار می شود.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.