قم؛

۸۹۷ شرکت تعاونی استان قم غیرفعال و نیمه فعال است

تعداد تعاونی‌های غیرفعال و یا نیمه فعال استان قم شامل ۸۹۷ شرکت با عضویت ۳۰ هزار نفر و با سرمایه ۲۷ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۶ هزار نفر در قم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نصرالله بازوند در جلسه ستاد عالی هماهنگی و توسعه تعاون استان قم که در سالن امام جواد استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای فعالیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکنون حدود ۲۰۰۸ تعاونی و اتحادیه با عضویت ۹۰۳ هزار نفر و با سرمایه ۸۷۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۳۰ هزار نفر و ۵۰۰ در قم تشکیل‌شده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قم بابیان اینکه در این مدت ۴۳۰ تعاونی منحل شده است، افزود: تعداد تعاونی‌های استان قم تا پایان مرداد امسال طبق آمار هزار و ۱۱۱ شرکت تعاونی با عضویت ۸۷۲ هزار نفر و سرمایه ۸۴۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۲۴ هزار نفر در حال حاضر در سامانه ثبت‌شده است.

بازوند افزود: تعداد تعاونی‌های غیرفعال و یا نیمه فعال استان قم شامل ۸۹۷ شرکت با عضویت ۳۰ هزار نفر و با سرمایه ۲۷ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۶ هزار نفر در قم است.

وی بابیان اینکه تعاونی‌های استان قم  در ۱۴ گرایش در حال فعالیت هستند، گفت: تعاونی‌های مسکن مهر در سراسر کشور با مشکلاتی مواجه شده‌اند اما در قم پایین‌ترین مشکلات را داشتیم.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قم افزود: از ۴۶ هزار واحد مسکن مهر که باید ساخته می‌شد حدود ۴۳ هزار واحد تحویل متقاضیان داده‌شده است مابقی نیز امید است تا پایان سال به نتیجه برسد.
برچسب ها: قم ، تعداد ، تعاونی ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار