کرمانشاه؛

برگزاری همایش بانوان ولایی

همایش بانوان ولایی در 9 بقعه متبرکه استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ازبرگزاری همایش بانوان ولایی در 9 بقعه متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام عباسیان گفت:برگزاری همایش بانوان ولایی در عصر روز عید غدیر در بقاع متبرکه یکی دیگر از برنامه‌های شاخص در نظر گرفته شده برای عید غدیر است که این همایش در 9 بقعه شاخص استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست گذاری که شده بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تبدیل شود چند سالی است که به مناسبت عید غدیر و دهه ولایت برنامه جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی مراسماتی برگزار شده است که امسال نیز همایش ویژه بانوان ولایی در عصر روز عیدغدیرخم در سطح بقاع متبرکه شاخص استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عباسیان تصریح کرد: در شب عید غدیر 10 بقعه متبرکه جشن ولایت علوی را برگزار و روز عید نیز 9 بقعه مراسماتی برگزار خواهند کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه مدیحه سرایی، شعرخوانی آئینی، خطبه خوانی عیدغدیر، تجلیل از سادات خادم،برپایی نمایشگاه، قرائت میثاق نامه ولایی از دیگر برنامه های این مراسمات عنوان کرد.

وی ادامه داد: اجرای مراسم عقد اخوت و برادری در بقاع متبرکه استان، قرائت میثاق‌نامه ولایی در حرم‌های مطهر امام‌زادگان در سطح استان، برگزاری نمایشگاه عرصه محصولات فرهنگی، برگزاری نشست‌های صنفی با رویکرد ایجاد وقف‌های ولایی اعم از ترویج فرهنگ غدیر و امامت و ولایت و برگزاری جشن‌های عید سعید غدیر و برپایی ایستگاه‌های همه واقف باشیم از دیگر برنامه‌های اداره‌کل اوقاف استان کرمانشاه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: ویژه‌برنامه‌های عید غدیر در 24 امامزاده و بقعه شاخص استان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، همایش ، ولایی ، بانو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.