آبادان؛

اختصاص ۸۶ میلیارد ریال برای انجام پروژه های مختلف شهرستان رامشیر

۸۶ میلیارد ریال برای انجام پروژه های مختلف شهرستان رامشیراختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فیوضی  فرماندار رامشیر گفت: ۸۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال جهت انجام پروژه های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی و ورزشی در این شهرستان اختصاص یافت.

سعید فیوضی در حاشیه جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رامشیر افزود: اعتبارات شهرستان محدود است و کمبودها و مشکلاتی نیز در این خصوص وجود دارد.

وی گفت: کل اعتبارات شهرستان در سال جاری مبلغ ۸۶ میلیارد  و ۶۸۰ میلیون ریال است که ۵۳ میلیارد و ۳۹۹ میلیون ریال از اعتبارات استانی و نفت و ۳۳ میلیارد و ۲۸۱ میلیون ریال از محل ماده ۱۸۰ را شامل می شود.

فرماندار رامشیر ، از اختصاص ۸۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال جهت انجام پروژه های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی و ورزشی خبر داد و افزود: پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در اولویت تخصیص اعتبارات هستند و برای شهرستان رامشیر هشت پروژه بالای ۸۰ درصد پیشرفت تعریف شده است.

فیوضی همچنین به تشریح اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرستان پرداخت و گفت: عمده ترین اعتبارات در نظر گرفته شده شامل ۱۵ میلیارد ریال جهت  بهسازی معابر و اجرای طرح هادی روستاها توسط بنیاد مسکن، ۱۵ میلیارد ریال جهت ایمن سازی راهها، هفت میلیارد ریال جهت آبرسانی و تقویت شبکه های آب روستایی است.

جلسه کمیته برنامه ریزی رامشیر به ریاست سعید فیوضی فرماندار و با حضور مستوفی نماینده سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.