قزوین؛

دیدار اعضای بسیج رسانه با امام جمعه

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت : هدف رسانه‌ها باید با رسالت و دغدغه انبیاء همراه باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی دردیدار با اعضای بسیج رسانه گفت: اگر کارهای‌ ما باخواست خدا و رسول اوهمراه شود رسانه‌ای اثرگذار خواهیم داشت .

دیدار اعضای بسیج رسانه با امام جمعه

وی  اضافه کرد: کسانی که شیطنت رسانه‌ای داشته‌ و با آبروی دیگران بازی کرده‌اند، در نهایت موفقیتی کسب نکرده اند زیرا کارشان در مسیر اهداف انبیاء نبوده است .

امام جمعه قزوین انقلابی بودن و انقلابی ماندن را در هر حوزه‌ای مهم دانست و گفت: رسانه ها نباید جناحی‌باشند تا اگر جناحی از آرمان‌های انقلاب فاصله گرفت، رسانه‌ها نیز مجبور نشوند از آن جریان فاصله گرفته و در گمراهی آنها شریک شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی توجه به رضایت الهی و صداقت در کار را لازمه فعالیت رسانه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگار انقلابی کسی است که اصالت ایمانی، رضایت الهی و صداقت در کار را با جدیت مورد توجه قرار داده و از آن برخوردار باشد.

وی اظهارداشت: اگر احزاب و جناح‌ها با رعایت اخلاق با یکدیگر هم اختلاف داشته باشند مشکلی ایجاد نمی شود و با تشکیل اتاق‌های فکر، ارتقای جامعه و رفع عیب‌ها می‌ توان کارهای خوبی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: در استان قزوین بحث جناح مطرح نیست؛ بلکه بحث حاکمیت یک «باند زیاده‌خواه» مطرح است که به مدیریت استان ضربه وارد می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی یادآور شد: این باند زیاده‌خواه در استان بر سر چپ و راست کلاه گذاشته، ظلم کرده و نارو می زنند  و این وظیفه رسانه‌هاست که ظلم‌های آن‌ها را آشکار کنند.

وی اضافه کرد: نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تابع هیچ حزب یا جناح نیست و هیچ امام جمعه‌ای نیز حق ندارد تابع احزاب و جناح‌ها باشد.

امام‌جمعه قزوین به آفت‌های جامعه دوقطبی اشاره کرد و اظهارداشت: دوقطبی شدن به نفع دشمن است و برخی‌ها در کنارآمریکا  تلاش می‌کنند تا عده‌ای را در مقابل رهبری قرار دهند.

انتهای پیام/



برچسب ها: دیدار ، اعضا ، بسیج ، رسانه ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.