مخالفت شهردار پالو آلتو با پیشنهاد زاکربرگ

درخواست زاکربرگ مبنی بر چهار برابر کردن کاخ کنونی‌اش با مخالفت معماران شهری پالو آلتو مواجه شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دیلی میل؛ درخواست زاکربرگ مبنی بر تخریب چهار خانه در همسایگی منزل کنونی اش به قصد ساخت یک مجتمع بزرگ خانوادگی و بزرگ تر کردن خانه لوکس‌اش رد شد.

مارک زاکربرگ، در ماه می به شهردار شهر پالو آلتو نامه ای نوشت و درخواست خود را مبنی بر تخریب 4 خانه ای که در همسایگی اش قرار گرفته و بازسازی دوباره آن ها به منظور ایجاد یک مجتمع شخصی مطرح کرد.

ولی پس از چند وقت درخواست وی توسط هیئت بررسی های معماری شهری با مخالفت مواجه شد. گزارش ها نیز حاکی از آن است که علت رد شدن این طرح کاهش سهام ساخت و ساز در شهر می باشد. از دیگر علل عدم توافق هیئت معماری شهری این بود که ساخت چنین مجتمعی منجر به برهم زدن بخش های منطقه ای و نیز از دست رفتن کاربری بهینه زمین های منطقه خواهد شد.

سه سال پیش، یعنی زمانی که زاکربرگ یک میلیونر 32 ساله محسوب می شد، چهار ملک اطراف خانه خود را به منظور حفظ حریم خصوصی خریداری کرد؛ چرا که در آن زمان یکی از توسعه دهندگان منطقه ای بومی زاکربرگ را تهدید کرد که می خواهد خانه ای در همان منطقه بسازد که اشراف کامل به اتاق خواب زاکر برگ دارد.

پیشنهاد زاکربرگ به شهردار پالو آلتو رد شد

پیشنهاد زاکربرگ به شهردار پالو آلتو رد شد

پیشنهاد زاکربرگ به شهردار پالو آلتو رد شد

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار