شیراز؛

«بار کج» به منزل نرسید

تریلر حامل کالای قاچاق به ارزش 508 ميليون ريال درکازرون توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ رجبعلی رزمجوئی فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف يك محموله كالای قاچاق از يك دستگاه خودرو تريلر به ارزش 508 ميليون ريال خبر داد.
رزمجوئی گفت: ماموران از تردد يك دستگاه تريلر حامل بار قاچاق در اطراف شهرستان كازرون مطلع و موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران با استقرار در طول مسير تردد خودرو،‌ آن را متوقف و در بازرسی از آن 3 هزار و 5۲۲ جفت كفش،5 هزار و ۸۳۲ ثوب البسه، ۴۳۳ عدد بطری پلاستيكی،۷۰۳ عدد كيف ورزشی و تعداد ۱۰ عدد توپ فوتبال خارجی قاچاق كشف كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون افزود: در اقدامی دیگر ماموران بخش فامور هنگام گشت زنی از يك دستگاه خودرو وانت نیسان 3 هزار و 456 قوطی انواع نوشیدنی قاچاق كشف كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اشاره به دستگيری دو متهم و توقیف دو دستگاه خودرو در اين رابطه گفت: کارشناسان ارزش ريالی اين دو محموله را بالغ بر 508 ميليون ريال برآورد کردند.
سرهنگ رزمجوئی خاطر نشان كرد: نيروی انتظامی با قاچاقچيان كالا و وارد كنندكان كالای قاچاق به شدت مقابله می شود و اجازه جولان و سركشی به آنها نمی دهد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.